Czerwone korale...
Sznur gigantycznych kul, w których kryją się trójwymiarowe zdjęcia największych atrakcji regionu, oplótł na tydzień Sukiennice. Szybko okazało się, że niezwykły pomysł na promowanie Małopolski (autorstwa Artura Żyrkowskiego z Agencji Promocji Miast i Regionów) wśród mieszkańców i turystów, odwiedzających tłumnie serce Grodu Kraka, to strzał w dziesiątkę, bo chętnych do zaglądnięcia w głąb kul-korali nie brakowało.
Dziękujemy, że z nami jesteś
To dla nas sygnał, że cenisz rzetelne dziennikarstwo jakościowe. Czytaj, oglądaj i słuchaj nas bez ograniczeń.
W subskrypcji otrzymujesz
- Nieograniczony dostęp do:
- wszystkich wydań on-line tygodnika „Gość Niedzielny”
- wszystkich wydań on-line on-line magazynu „Gość Extra”
- wszystkich wydań on-line magazynu „Historia Kościoła”
- wszystkich wydań on-line miesięcznika „Mały Gość Niedzielny”
- wszystkich płatnych treści publikowanych w portalu gosc.pl.
- brak reklam na stronach;
- Niespodzianki od redakcji.
Masz subskrypcję? zaloguj się
Kup wydanie papierowe lub najnowsze e-wydanie.
1
/
1
oceń artykuł