Nowy numer 17/2024 Archiwum
  • zoe
    08.01.2016 20:13
    Ano rzeczywiście - Cejrowski to dopiero autorytet! OMG...
    doceń 12
  • Stanisław_Miłosz
    08.01.2016 20:25
    Święto 6 Króli? Jestem za! Jeden dzień wolnego na 3 i jeszcze jeden dla 3 króli od Petrego. Święto Zimowe przecież też ma 2 dni.
    Tylko co na to przedsiębiorcy? Czy gospodarka to wytrzyma? Czy nie będzie to z uszczerbkiem (mniejsze podatki!) dla emerytów?

    Jakby nie było liczę na to, że poseł Petru wyjdzie z inicjatywą ustawodawczą w tej sprawie. Byłaby to pierwsza incjatywa Nowoczesnej. I to jaka! A jak słupki (sondażowe, rzecz jasna) by im wtedy wzrosły! Strach pomyśleć.
    • Wyborca
      08.01.2016 21:01
      to prawda. Na razie wnioskowali tylko o przerwy. Żadnych własnych inicjatyw.... może nie potrafią nic innego?

      A swoją drogą chyba wszyscy pamiętają ile dawał sondaż dla Onetu Panu Komorowskiemu przed wyborami prezydenckimi. Czyste zwycięstwo w pierwszej turze. Teraz z tą Nowoczesną jest zapewne podobnie.
      doceń 15
  • Ja
    08.01.2016 20:30
    ktoś się kiedyś przejęzyczył twierdząc że "nikt nie przekona mnie że białe jest białe a czarne jest czarne". Może w Tym kraju ludzie o takich skłonnościach po prostu daleko zachodzą?
    doceń 13
  • spokojny
    08.01.2016 21:47
    Jak zajrzeć do internetu, to się okaże, że Petru ze swoją "Nowoczesną" nie może liczyć na żadne poparcie. Przeciwnie, ludzie zjedliby go z kaszą za te wszystkie obstrukcje i nonsensy. Ale widać Onet "wie lepiej".

    Zresztą, kogo teraz interesują sonarze, kiedy tyle się dzieje i tyle trzeba zmienić.
    doceń 12
  • AK
    08.01.2016 22:16

    Tak dla porównania: http://ewybory.eu/ .

    • Ajja
      09.01.2016 08:52
      Dzięki, łatwiej porównać wyniki gdy sondaże są zebrane w jednym miejscu . Ciekawe.pl, że w trzech najnowszych sondażach robionych przez IBRIS Nowoczesna jest na pierwszym miejscu, w przeciwieństwie do innych sondaży. A we wcześniejszych dwóch jest na 2 pozycji, też znacznie wyżej niż gdzie indziej. Kto im opłacił te "badania"?
      doceń 6
  • Tomasz
    08.01.2016 22:35
    a któż inny mógłby wygrać w sondażu dla onetu???
    doceń 11
  • Rafał Sudoł
    08.01.2016 23:28
    Dziwię się troszeczkę, że tak szanowana gazeta/tygodnik jak Gość Niedzielny, szczycący się profesjonalizmem wrzuca artykuły o tak nieobietywnych sondażach jakie pojawiają się na Onet.pl Wszyscy wiedzą, że to jeden z bardziej nieobiektywnych portali, więc tym bardziej dzwine, że się nim wspiera tak rozsądny tygodnik jak "Gość"
    • zyg
      09.01.2016 10:04
      to moze jakies info z niezalezna.pl?
      doceń 2
    • moher
      09.01.2016 12:56
      a ja nie dziwię się. Czy widziałeś kiedyś artykuł w Gościu napisany na podstawie TV Trwam albo Radia Maryja? W Gościu musi by PAP. Az strach się bać co będzie jak Prezydent i Rzad dobiorą się do PAPu i wprowadza polski zarząd.
      doceń 3
  • Patryjota nie pis idiota
    09.01.2016 03:10
    Na szczęście zauroczenie Pisąwską nic nie wnoszącą propagandą mija. PO rządziło przez 8 lat i zaufanie miało jako takie, choć dymani byliśmy nie raz. PIS rządzi samodzielnie przez 2 m-ce i wyborcy już się go wstydzą, zróbmy sondaż kto głosował na PIS? Zobaczymy kto się teraz przyzna? Postuluję że jeżeli partię są finansowane z budżetu, to i finansujmy badania psychiatryczne dla ich członków, może okaże się że że wszyscy powinniśmy się wynieść do Anglii a w kraju zrobimy wielki poligon doświadczalny. Niech krzyżowcy znów najadą Jerozolimę, święta inkwizycja już znosi chrust na stosy dla wszystkich co mają inne zdanie. Ludzie opamiętajmy się przecież wszyscy jesteśmy Polakami, chyba że nie to znaczy że już mamy faszyzm.
    • Eugeniusz_Pomorze_
      09.01.2016 09:33
      Masz rację Patryjoto, PO rządziło 8 lat, dymało nas nie raz, a zaufanie miało jako takie.

      Teraz, gdy PiS rządzi samodzielnie przez 2 m-ce, to wielu wyborców już się PiS-u wstydzi.

      Ciekawe dlaczego, gdy byliśmy dymani, jak napisałeś, to nam się to podobało, a teraz, gdy nas nikt nie dyma, to się tego wstydzimy? Czy to znaczy, że jesteśmy masochistami?

      Nie pomyślałeś przypadkiem Patryjoto, że nad wszystkim od czasów komuny czuwa układ medialny? Dopiero właśnie od dwóch miesięcy dzięki kilku mediom niezależnym i dzięki wolnemu internetowi udało się to "dymanie" zakończyć. A teraz, gdy układ medialny wie, że będzie osłabiony, to od dwóch miesięcy, jak oszalały walczy o... "demokrację"!

      - Ale, czy dymanie można nazwać demokracją...???
      • zyg
        09.01.2016 10:21
        drogi Eugeniuszu - tropicielu ukladow.
        'Dopiero właśnie od dwóch miesięcy dzięki kilku mediom niezależnym i dzięki wolnemu internetowi udało się to "dymanie" zakończyć.'

        moze podasz jakies tytuly, linki do stron tych twoich 'niezaleznych mediow'?
        doceń 4
        0
      • Eugeniusz_Pomorze_
        09.01.2016 21:20
        Drogi Zyg-u/o - chętnie czytający "rewelacje".

        Dzisiaj o godz. 10.04. w swoim komentarzu sam podałeś jeden przykład niezależnego medium...

        Nie muszę więcej przykładów podawać, jako że znasz je doskonale, ale dopowiem może tylko, że czasami wystarczy poczytać Newsweeka, Wyborczą, albo pooglądać Fakty, czy Szkło Kontaktowe, by skutecznie zniechęcić się do dzisiaj broniących "demokracji", która na tym miałaby polegać, że "pracuje się" przy ośmiorniczkach, ale nie za 6 tysięcy, bo "za 6 tysięcy to pracują tylko idioci, albo złodzieje"...

        doceń 0
        0
      • Patryjota nie pis idiot
        11.01.2016 17:48
        Racja, demokracja jest wtedy, kiedy słucha się innych i w drodze ustępstw i kompromisów wybiera najmniejsze zło lub jak kto woli najwyższe dobro. Jeśli nic się nie konsultuje, tylko nocą czarną forsuje beznadziejne ustawy wypaczające ćwierć wieku naszej i tak młodej demokracji. Najbardziej eksponowane stanowiska obsadza się osobami co wypełźli z dziury zaraz po wyborach. Dziwnym trafem wszyscy z wykształcenia prawnicy to dopiero jest układ. Jeden ułaskawia osoby jeszcze nie skazane i za nic ma konstytucję, drugi zaraz najedzie Rosję, trzeci ujęty butą drażni się z Niemcami i UE, czwarty zaciąga informacji jak zostać krajem który równa do marginesu a nie jak większość do ogółu.
        Faktycznie jest to demokracja na miarę lidera tej partii, bo na pewno nie ludzi myślących a takich jeszcze mamy większość, nie wszyscy oszaleli.
        doceń 4
        0
      • Eugeniusz_Pomorze_
        11.01.2016 21:13
        Patryjoto,

        Bez urazy, ale wyjaśnij mi proszę gdzie była demokracja, gdy np. zebrano ponad 2 000 000 podpisów pod czymś tak zwyczajnym jak prośbą rodziców do rządu PO, by pozwolić rodzicom decydować o tym kiedy posyłać dzieci do szkoły? Przecież tu nie chodziło o sprawy polityczne, ani o budżet, ani o dotacje, ani o przywileje. To była kompletnie ZWYCZAJNA sprawą, a rząd PO, który dziś współorganizuje marsze obrony demokracji, taką zwyczajną prośbę rodziców nawet nie poddał dyskusji, tylko od razu wrzucił do kosza!

        Gdzie tu była demokracja, słuchanie innych, droga ustępstw i kompromisów...???

        Co do drażnienia z butą Niemiec i UE, to chciałbym przypomnieć, że to właśnie Niemcy i UE stworzyły sobie gigantyczny problem zapraszając do siebie tzw. uciekinierów, a gdy my nie chcemy brać udziału w tym "projekcie cywilizacyjnym", to oni nam tłumaczą, że walczymy z demokracją!

        Jaka to demokracja, skoro nikt w Niemczech i UE nie poddawał pod referendum kwestii sprowadzenia gwałcicieli i zamachowców, tylko po prostu ich zaproszono! Na Zachodzie jest taka sama demokracja, jak u nas przez ostatnie 8 lat, tzn. dla ludzi bogatych, wpływowych i dla dewiantów seksualnych, a ludzie mogą być napadani, gwałceni i w ogóle powinni siedzieć cicho i pracować jak najdłużej. Jak najszybciej iść do szkoły, by potem jak najszybciej pójść do pracy, by na koniec nie dożyć emerytury...!

        Masz rację Patryjoto, w Polsce ludzi myślących mamy większość. Nie wszyscy oszaleli,

        - dlatego po rządach takich "demokratów", wybrali sobie zupełnie innych, już nie "europejskich", nie idealnych, bo "idealnych" już mieli, tylko zwyczajnie bardziej PRZYJAZNYCH sobie...!
        doceń 2
        0
  • HENRYK
    09.01.2016 09:48

    NIKT W TO NIE UWIERZY FALSZYWE SONDAZE ROBJA WSZYSTKO ZEBY ZNISZCZYC PRAWO I SPRAWIEDLIWOSC ALE WAM FAZYREUSZE SIE TO NIE UDA BO ZA PISEM STOJA OBYWATELE KTÖRZY WYBRALI PIS PETRU I SZETYNA TO SZKODNIKI POLSKI I O TYM SIE WIE

    • zyg
      09.01.2016 10:23
      Henryku, czy mógłbyś podać zrodlo swoich rewelacji? Chetnie poczytam
      doceń 5
    • leh
      09.01.2016 16:27
      Od kiedy to same sondaże przyczyniły się do zniszczenia jakiejkolwiek partii? Tym bardziej do zniszczenia partii, która ma samodzielną większość w parlamencie, senacie, swojego prezydenta, właśnie rozwaliła trybunał konstytucyjny a teraz upartyjniła media publiczne. Gdyby ukazał się sondaż, że PIS ma 0% poparcia to by coś zmieniło?
      • _jasiek
        09.01.2016 17:09
        TK to de facto rozwalił zam pan Rzepliński przy ochoczym udziale swojego doktoranta, posła Kropiwnickiego i jeszcze wielu dzisiejszych "obrońców" demokracji.
        doceń 2
        0
  • Agaton
    09.01.2016 10:47
    PiS-u nigdy nie lubiłem,nie lubię i nigdy nie polubię!
    • Maluczki
      09.01.2016 15:26
      Twoja sprawa!
      doceń 3
    • _jasiek
      09.01.2016 17:13
      Potwierdza to moją tezę, że wrogość w stosunku do PiS, do Prezesa Jarosława Kaczyńskiego, do Pana Prezydenta Andrzeja Dudy ma podłoże skrajnie irracjonalne.
      doceń 4
  • vanitas
    09.01.2016 12:38
    Nowoczesna.pl - partia o której istnieniu 99% Polaków dowiedziało się z sondażu, dającego jej 11% poparcia.
    doceń 6
  • ekspert
    09.01.2016 12:48
    W sondażu przeprowadzonym w dniu 25 czerwca 2013 przez firmę Homo Homini dopiero co powstałe stowarzyszenie „Republikanie” osiągnęło zaskakujący wynik 19%. Zaledwie 3 tygodnie po tym jak stowarzyszenie stało się, jak to ogłosił w mediach poseł Wipler, „trzecią siłą” w Polsce, inny sondaż dla innej gazety dał „Republikanom wynik 0,5%. Ten drugi sondaż robiła ta sama firma Homo Homini. Stowarzyszenie „Republikanie” zniknęło ze sceny politycznej tak samo nagle jak się pojawiło. Po tym blamażu zniknęła też firma Homo Homini. No, niezupełnie zniknęła. Zmieniła tylko nazwę. Na IBRiS. To właśnie ta firma, która już w maju dała partii Petru 11 % poparcia, mimo że ugrupowanie jeszcze nie istniało, i ta właśnie, według której Partia N prześcignęła już PiS. Na stronie firmy IBRiS nie ma jednak żadnej informacji o poprzedniej nazwie i dotychczasowym wątpliwym „doświadczeniu” w polityce..
    • zyg
      09.01.2016 12:57
      cokolwiek by nie powiedziec to najbardziej wiarygodnym sondazem jest ten, ktory przeprowadzony jest w dniu wyborow. Grupa sonadzowa to najczescie kilka, kilkanascie milionow obywateli.
      • matematyka
        09.01.2016 14:29
        Kilka kilkanaście milionów? Zazwyczaj przy sondażach publikowanych np. w "Wiadomościach" widzę małe literki N=1000. Toż to nawet nie jest promil wszystkich Polaków :)
        doceń 2
        0
      • Gość
        09.01.2016 17:18
        Pan 'zyg' wyraźnie mówi o sondażu, którym są wybory powszechne. Pan Marcin Palade robił badania i stwierdził na ich podstawie, że jest to sondaż, jakim są wybory z dużą dokładnością odzwierciedla preferencje tych, którzy do wyborów nie poszli.
        doceń 1
        0
      • zyg
        09.01.2016 17:37
        @matematyka
        czytaj ze zrozumieniem. Pisze o wyborach do sejmu, senatu, wyborach prezydenta. Wtedy uczestniczy kilka, kilkanascie mln obywateli-wyborcow. To jest najprawdziwszy 'sondaz'. Wszystko inne to wrozenie z fusow - mniej lub bardziej trafione.
        doceń 3
        0
  • Maluczki
    09.01.2016 15:22
    Wygląda na to, że Gość i media przygościowe są tubą propagandową Nowoczesnej PO.
    Dziś rano Radio Em informowało, że będą demonstracje szKODników w 19 miastach. Radio prorockie czy co? Teraz Gość podaje jakiś "sondaż" onetowy propagandowy. Czy Gość jest gazetą katolicką?
    • LEH
      09.01.2016 16:33
      a czy media prokatolickie mają podawać informacje dobre tylko dla siebie? To by była manipulacja.
      • Maluczki
        09.01.2016 18:07
        A co to jest podawanie ciągle jakichś "sondaży"?
        To nie jest manipulacja?
        Przecież pomiędzy wyborami można podawać wyniki jakie się chce. Takie "sondaże" mają na celu tylko i wyłącznie manipulowanie nieświadomymi ludźmi!
        A podawanie przed czasem że Będą manifestacje? Czy nie jest to angażowanie się po stronie manifestujących? To jest nawoływanie do udziału w proteście! Czy katolickie medium angażuje się w antykatolickie protesty?
        Uczciwe środki przekazu informują o faktach, a nie prowadzą propagandy!
        doceń 1
        0
  • max
    09.01.2016 17:48
    Sztuczne pompowanie poparcia dla nowoczesnej skutkuje. 6 godzin w telewizji publicznej lidera 4-tej co do liczebności partii w parlamencie Petru kontra 14 minut prezydenta Andrzeja Dudy w ostatnim miesiącu pokazuje obiektywizm mediów publicznych, manipulowanie widzami, sztuczne kreowanie liderów sondaży. Do tego dochodzi niska wiarygodność sondaży które często różnią się nawet o kilkanaście pkt procentowych. Niestety sondaże w Polsce są narzędziem manipulacji, sondażami można wybrać wybory.
    doceń 6
  • beti
    09.01.2016 21:13
    Co może nam dać VI Króli nie da nam III Króli.
    Petru pewnie zapunktował wpadką z III Królami.
    Gdzie ten człowiek się uchował....
    doceń 2
  • prawda
    10.01.2016 17:56
    Taki sondaż i jego wyniki wkładam między bajki. Prawda jest taka, że PIS wygrał wybory i odsunął "ryjki"od koryta. Więc "ryjki" nie przywykłe do takiego traktowania ryczą gdzie mogą i walczą kosztem manipulacji, zakłamania, antypolskimi donosami w nadziei, że niedługo znowu dopchają się do koryta. Tylko takie działania są bardzo antypolskie. Inteligentni zrozumieją o czym halo:)
    doceń 3
  • kim
    11.01.2016 13:03
    Co za bzdury, przecież Petru to drugi Tusk, w dodatku rozwydrzony tak jak by rządził już te 8 lat. Co dopiero by było jak by taki zaczął rządzić
    doceń 3
Dyskusja zakończona.

Ze względów bezpieczeństwa, kiedy korzystasz z możliwości napisania komentarza lub dodania intencji, w logach systemowych zapisuje się Twoje IP. Mają do niego dostęp wyłącznie uprawnieni administratorzy systemu. Administratorem Twoich danych jest Instytut Gość Media, z siedzibą w Katowicach 40-042, ul. Wita Stwosza 11. Szanujemy Twoje dane i chronimy je. Szczegółowe informacje na ten temat oraz i prawa, jakie Ci przysługują, opisaliśmy w Polityce prywatności.

Zapisane na później

Pobieranie listy

Reklama

Najnowsze