Nowy numer 13/2024 Archiwum
  • M
    11.08.2017 17:37
    Cóż, jeżeli ktoś lubuje się w piciu tego typu napojów, to dobre wychowanie nakazuje bojkot tego napoju. Z drugiej strony takie 'akcje' są potrzebne, bo ja po bojkocie partii Razem wód 'Cisowianka' z powodu wsparcia organizacji za życiem dzieci, zacząłem kupować codziennie dwie do pracy, i tylko Cisowianki kupuję do domu. Wcześniej nie zwracałem na to uwagi, dziś z radością je kupuję. Więcej takich reklam,akcji,bojkotów, a człowiek staje się coraz bardziej świadomy codziennych,błahych zakupów.
    doceń 7
  • Gość
    11.08.2017 19:25
    Oj to nie tak Panie Jakubie. Oni liczyli na rozgłos w głównych mediach i w internecie i ten rozgłos dostali i to za jedyne 500 tysi - jak na standardy reklamy taniocha.
    doceń 8
  • E.
    12.08.2017 01:56
    "Nawet na lewicy, której z patriotyzmem kompletnie nie po drodze" - zaraz, zaraz, czy to znaczy, że lewica świadomie i celowo działa na szkodę Polski? Ja myślałem, że w ich przekonaniu projekt lewicowy ma również na celu (jakkolwiek by się z nim nie zgadzać) lepszy stan Polski i lepszy los Polaków.

    Poza tym pamiętajmy, że istnieje ogromna, zapomniana tradycja lewicy patriotycznej, PPS-u na przykład. W czasach zaborów to właśnie lewica dążyła do odzyskania niepodległości, konserwatyści byli lojalistami.
    doceń 10
  • E.
    12.08.2017 01:59
    "o ile robienie z powojennych partyzantów bandytów zdarza się do dziś" - tak o niektórych pisał również IPN, więc nie tyle chodzi tu o "robienie bandytów", co o przypominanie, że powojenna walka w lesie niekoniecznie automatycznie czyniła z ludzi bohaterów.

    A inna sprawa - ja nawet nie wiedziałem, że taki napój jak Tiger istnieje, bo omijam nawet wzrokiem półki z takimi specyfikami. Szkoda zdrowia. Bojkot ma więc też wymiar prozdrowotny! I piszę to zupełnie poważnie.
    doceń 6
  • Fidel Castro
    12.08.2017 10:53
    Bardzo mało czasu patrzę na TV, szczególnie latem gdy dni są długie i można robić wiele fajnych rzeczy.Przed artykułem redaktora nie wiedziałem o istnieniu takiego energetyka.Teraz już wiem.Firma uzyskała efekt rozgłosu.Nie ważne co się mówi, ważne był rozgłos.Dzięki redaktorowi który trzy razy wymienia nazwę "Tiger".Doszło do mojej świadomości że taki istnieje.Pewnie producentowi napoju o to chodziło a pan redaktor dał się nabrać i napisał artykuł z "lokowniem produktu". Proponuję w kolejnych artykułach wymieniać po trzy razy takie artykuły jak: Coca-Cola,Absolwent lub Unimill.
    doceń 5
  • gut
    13.08.2017 14:42
    Wyo'brażenie / Przeo'brażenie...
    doceń 0
Dyskusja zakończona.

Ze względów bezpieczeństwa, kiedy korzystasz z możliwości napisania komentarza lub dodania intencji, w logach systemowych zapisuje się Twoje IP. Mają do niego dostęp wyłącznie uprawnieni administratorzy systemu. Administratorem Twoich danych jest Instytut Gość Media, z siedzibą w Katowicach 40-042, ul. Wita Stwosza 11. Szanujemy Twoje dane i chronimy je. Szczegółowe informacje na ten temat oraz i prawa, jakie Ci przysługują, opisaliśmy w Polityce prywatności.

Jakub Jałowiczor

Dziennikarz działu „Polska”

Absolwent nauk politycznych na Uniwersytecie Warszawskim. Zaczynał w radiu „Kampus”. Współpracował m.in. z dziennikiem „Polska”, „Tygodnikiem Solidarność”, „Gazetą Polską”, „Gazetą Polską Codziennie”, „Niedzielą”, portalem Fronda.pl. Publikował też w „Rzeczpospolitej” i „Magazynie Fantastycznym” oraz przeprowadzał wywiady dla portalu wideo „Gazety Polskiej”. Autor książki „Rzecznicy”. Jego obszar specjalizacji to sprawy społeczno-polityczne, bezpieczeństwo, nie stroni od tematyki zagranicznej.
Kontakt:
jakub.jalowiczor@gosc.pl
Więcej artykułów Jakuba Jałowiczora

Zobacz także