Nowy numer 13/2024 Archiwum
  • sebaz91
    23.07.2014 18:47
    Po prostu ręce opadają... Niech im Bóg wybaczy.
    doceń 16
  • sorcier
    23.07.2014 18:59
    sorcier
    To wszystko jest tak przejmująco smutne i przerażające.
    doceń 23
    • sorcier
      23.07.2014 21:25
      sorcier
      Drodzy minusujący mój uprzedni post (a jak widać niemało was):
      Chciałbym wiedzieć co wam się nie podoba w mojej wypowiedzi, a może zamierzacie po prostu zabronić innym nawet smucić się i bać?! Niby wiem, że głupota ludzka jest nieskończona ale czasami jej rozmiary jednak nieco zaskakują.
      • sorcier
        23.07.2014 23:29
        sorcier
        Drodzy minusujący oba moje uprzednie komentarze:
        Czy naprawdę myślicie, że prawa logiki i prawda podlegają głosowaniu, i że wasze minusy mają tu jakiekolwiek znaczenie?
        Frajerzy z was...
        doceń 0
        0
      • do @sorcier
        24.07.2014 06:47
        Tylko nie załam się, że jesteś minusowany, nie okazuj swojej słabości, przewrażliwienia na własnym punkcie. Widocznie Twoje wpisy nic nie znaczą.
        doceń 0
        0
  • JAJAJAJAJAJ
    23.07.2014 19:08
    BRAK SŁÓW TO JEST JUZ SZCZYT CHAMSTWA I BEZCZELNOSCI. RZAD NIE POWINIEN BYC RZADEM ZWOLNIC WSZYSTKICH A ICH ZONOM DOKONAC ABORCJI MOZE WTEDY SIE PRZEKONAJA ZE TO NIE JEST ZABAWA JAKAS
    doceń 0
  • robert wójcik
    23.07.2014 19:25
    no to wiadomo kto będzie dyrektorem szpitala - w nagrodę
    doceń 19
  • Mateusz
    23.07.2014 19:26
    No to teraz już widzę te zachwyty we wszystkich mediach i uśmiechy na twarzy... z zabitego dziecka. :( Straszne to jest. :(
    doceń 16
    • B.
      23.07.2014 22:22
      To jest straszne.
      doceń 11
      • ja
        24.07.2014 23:11
        starszna jest wasza bezdenna głupota- mam nadzieje, ze taki płod bedziecie mieli za dziecko- z taka deformacja bez mozgu i zobaczycie jak to jest.
        doceń 0
        0
  • sesil
    23.07.2014 19:39
    szpital - Świetej Rodziny? Cynizm w działaniu tych, którzy do tego przyłożyli rękę.
    doceń 22
  • Duch
    23.07.2014 19:43
    Krew tego biednego dzieciątka i wielu innych woła o pomstę do Nieba.
    doceń 12
  • lekarz senior
    23.07.2014 19:51
    Jestem przerażony, zasmucony i bardzo zniesmaczony tym, co się stało. W dwa dni po zwolnieniu z pracy P.Prof. Chazana Jego asystent (tka) zamordowali Dzieciątko. Czy praca w Szpitalu im. Świętej Rodziny do niczego nie zobowiązuje? Jakie wartości prezentują asystenci tego szpitala? Zaiste nie katolickie.
    • w odpowiedzi
      23.07.2014 20:18
      Nie wiem czy jesteś lekarzem seniorem, możesz mieć tylko taki nick. Ale odpowiadam Tobie, nie jest istotne pod jakim wezwanie jest szpital na Madalińskiego, ale to, że jest to placówka państwowa, która podpisała kontrakt na określone świadczenia medyczne z NFZ i ma je zgodnie z prawem wykonywać. Pojedynczy lekarze mogą odmówić wykonania aborcji z uwagi na klauzulę sumienia, mają obowiązek wskazać innego lekarza lub inny szpital - tak stanowi prawo.
      Szpital na Madalińskiego nie zobowiązany w całości do stosowania klauzuli sumienia.
      • lekarz senior
        23.07.2014 21:31
        Faktycznie jestem lekarzem seniorem. Czy znana jest ogólnie dostępna lista lekarzy aborterów (terminatorów)? Skoro takiej listy nie ma, to skąd Prof. Chazan miał wiedzieć, kto w Warszwce morduje Dzieciątka? Kto odpowiada za ten stan rzeczy, że nie ma listy lekarzy morderców? Czy Prof. Chazan miał stworzyć tą listę, czy jednak ktoś inny? Dlaczego min. zdrowia nie chce utworzenia listy lekarzy terminatorów i szpitali aborcyjnych? Czy nie to jego obowiązkiem? Dlaczego min. zdrowia nie zwolnił dyrektora IMiDz (chyba jemu podlega) za odmowę aborcji Jasia? Tam pacjentka wcześniej wyraziła zgodę na morderstwo Dzieciątka , ale jej odmówiono ustnie, tłumacząc, że nie są terminatorami? Czy to wszystko nie wygląda na chamską, cyniczną, lewacką ustawkę w stosunku do Prof. Chazana? Czy Polska jest krajem normalnym, w którym za odmowę morderstwa karze się ludzi? Czy szpital ten, po tym jak w dwa dni po wyrzuceniu z pracy przez "duchaczkę" dokonano aborcji, powinien nadal mieć w nazwie "im. Św. Rodziny"?
        doceń 10
        0
      • Podpisany
        23.07.2014 22:27
        Prawo stanowiło, biedaczyno umysłowa, że trzeba wydać Żyda, jeśli się wie gdzie się schował. A z prawem nie ma żartów... Jest rozkaz, trzeba się słuchać bo deseru nie będzie.
        doceń 1
        0
      • Ada
        23.07.2014 22:33
        ale podpisanie kontraktu nie oznacza obowiązku jego wykonywania w pełnym zakresie; nie w każdym szpitalu z oddziałem neurologicznym wykonuje się np. operacje usunięcia guza mózgu. Natomiast kobiety nie uznające aborcji (i również płacące podatki !) również muszą mieć prawo do świadczenia usług medycznych przez państwową służbę zdrowia na poziomie , na którym one tego oczekują - czyli przez lekarzy ginekologów nie wykonujących aborcji i w placówce medycznej w której te zabiegi nie są wykonywane. Nie wyobrażam sobie jak można zaufać lekarzowi, który jednocześnie ma pod opieką kobietę u której wykona aborcję i drugą u której ma dokładać wszelkich swoich sił by ratować nienarodzone chore dziecko, które kobieta pragnie urodzić. Taki lekarz albo będzie cierpiał na przypadłość zdrowotną rozdwojenia osobowości, albo nie będzie z pełnym wewnętrznym przekonaniem prowadził ciążę chorego nienarodzonego dziecka i nie będzie miał przekonania (i być może wiedzy) jako można pomóc i zmniejszyć skutki choroby. Czy nikt nie bierze pod uwagę stresu który przeżywa kobieta przeciwna aborcji, gdy lekarz taką opcję jej proponuje?
        doceń 7
        0
      • w odpowiedzi
        24.07.2014 06:58
        @Lekarz senior, nie wnosisz nic nowego do dyskusji i powtarzasz się.
        Raz jeszcze przypomnę, szpital na Madalińskiego jest placówką publiczną, podpisuje kontrakty z NFZ na określone świadczenia i z tego jest rozliczany. Każde odstąpienie od umowy skutkuje karami. Szpital w całości nie może stosować klauzuli sumienia, jedynie pojedynczy lekarze - tak stanowi prawo.
        @Ada, każdy lekarz może lub nie stosować klauzulę sumienia, tak jak kobieta może podjąć decyzje o aborcji bądź nie, to jej prawo zapisane w dzienniku ustaw, więc nie dziel włosa na czworo i nie wypowiadaj się za nie, tylko za siebie.
        Osoby wierzące nie korzystają z przysługujących im praw jeśli chcą.
        doceń 1
        0
      • do lekarza seniora
        24.07.2014 11:57
        @lekarz senior, typowe udawanie głupiego. Nie czaruj jeden z drugim że po kilkudziesięciu latach pracy nie znacie nikogo z środowiska kto by dokonał aborcji. Chazan będąc dyrektorem po prostu wyznacza lekarza do wykonania zabiegu jak się nie zgodzi wyznacza innego. Nie w tym rzecz, nakaz wskazywania osoby która się tego podejmie jest niefortunny ale dobrze wiecie, że nie na tym polegała wina Chazana, tylko na tym, że bawił się w Pana Boga, zrobił z pacjentki niewolnicę nie informując jej o jej stanie zdrowia, że mianował się Panem szpitala, Panem sumień podległych mu pracowników i pacjentów. Skoro gardłujecie o wolności sumienia, szanujcie też wolność innych ludzi. Bo tak to niestety hipokryzja i fantyzm z was wychodzi jak z islamistów, demokracja jest dobra tak długo jak chroni nas, a my nie mamy obowiązku szanować innych...
        doceń 0
        0
      • Andrzej
        30.07.2014 14:04
        cześć w odpowiedzi. Kolego Szanowny lekarze nie muszą stosować prawa w Polsce bo Polska nierządem stoi, Państwa praktycznie niema i tylko robisz dobrą minę do złej gry. Sam quasi minister Sinkiewicz przyznał, że Państwa a może państwa NIE MA! a zabójstwo zawsze będzie zabójstwem!!!. Poczekamy jak Ty będziesz umierał. Niech Bóg Cię błogosławi A na dziś zadzwoń do Pani HGW aby zmieniła nazwę Szpitala na Szpital im. Hanny Gronkiewicz Waltz lub Szpital im. Ludobójstwa bo właśnie się zaczęło po lewackiej USTAWCE!!! Nie zamkniesz ludziom buzi, a św. Jan Paweł II - Papież Rodziny mawiał za Jezusem Chrystusem J8,32 "poznacie prawdę a prawda was wyzwoli"
        doceń 0
        0
    • Testo
      23.07.2014 21:43
      Bo Polska to panstwo swieckie i niech Pan nie wymaga od ludzi wiary w swoja religie.
      doceń 0
    • mmt
      24.07.2014 11:51
      Coś wam się pozajączkowało, to nie jest szpital wyznaniowy, katolicki tylko samorządowy, miejski. Jak wam żal tyłki ściska z powodu nazwy to ją sobie zabierzcie. To że 2000 lat temu, u Izraelitów dzieciaki były jak woły owce i pastwiska częścią majątku i otaczał je (a właściwie dużą ich ilość) swoisty kult jak kult mamony to nie znaczy że dzisiaj w XXI wieku ludzie to zwierzęta rozpłodowe które mają się mnożyć bezmyślnie na chwałę Pana, czy bogactwo plemienia. Bo taka jest geneza żydowskiej fiksacji na punkcie licznego potomstwa. Skądinąd Stary Testament wyraźnie wskazuje że płód jest chroniony w prawie ale nie jak człowiek tylko jak cenna rzecz, stąd kara pieniężna za wywołanie poronienia.
      doceń 0
  • do katolików
    23.07.2014 19:54
    Macie tak rozpalone umysły, że nie panujecie już nad sobą. Nawet modlitwy nie pomogły, więc jaki jest sens modlić się, wystawać z różańcami, skoro to nie przynosi żadnego skutku, myślcie trochę.
    Nawet Bóg nie pomógł, nie zagrzmiał, nie poraził tych, którzy dokonali aborcji. Nie wiecie dlaczego, nie wiecie dlaczego milczy? To może miejcie do niego pretensje, że nie zadziałał. Jak jest siła jego oddziaływania?
    doceń 0
  • Scott
    23.07.2014 20:12
    Polacy muszą zrozumieć, że mają realny wpływ na takie rzeczy PRZY WYBORACH, popierając katolików. Czemu tak ciężko to dociera do niektórych i dalej mamy ta patologiczna III RP...
    doceń 21
    • Ciekawe
      23.07.2014 20:51
      Gronkiewicz-Waltz przecież pozowała i nadal pozuje na wzorcową katoliczkę. Na transmitowanych w TV mszach zawsze otrzymywała komunię św. z rak samego kardynała Nycza.
      Ciekawe, czy kardynał Nycz na uroczystościach nadal będzie pokazywał się u boku Gronkiewicz-Waltz? Zobaczymy to już 1 sierpnia. A potem wybory samorządowe. Czy znów otrzyma pośrednio poparcie od kardynała?
      doceń 18
  • anna
    23.07.2014 20:14
    tragedia... szpital musi zmienić swoją nazwę...
    doceń 22
    • vanitas
      29.07.2014 12:47
      Najlepiej na
      "Rzeźnia miejska im. Hanny Gronkiewicz-Waltz"
      doceń 0
  • jurko
    23.07.2014 20:14
    Święta Rodzino, módl się za nami...
    doceń 28
  • Tadeusz
    23.07.2014 20:14
    Kard. Nycz powinien zakazać używania przez ten szpital imienia Świętej Rodziny.
    doceń 25
    • Radek
      23.07.2014 22:46
      ...ba, powinien przede wszystkim zakazać wpieprzania się w nieswoje sprawy klerowi!
      doceń 0
    • RanN
      24.07.2014 07:43
      Właśnie! Zakaz obrażania szpitali państwowych!
      doceń 0
    • mmt
      24.07.2014 12:00
      a zabierzcie sobie tą nazwę. Nie jestem jakimś antyreligijnym fanatykiem, uważam, że takie nazwy historyczne są fajne ale sami ustawiacie się na pozycji oszołomów, skoro imiona jakiś postaci z hebrajskiej mitologii uznajecie za swoją własność...
      doceń 0
    • _jasiek
      24.07.2014 14:29
      _jasiek
      Zawiesić do czasu ...
      doceń 2
  • do katolików
    23.07.2014 20:33
    Macie tak rozpalone umysły, że nie panujecie już nad sobą. Nawet modlitwy nie pomogły, więc jaki jest sens modlić się, wystawać z różańcami, skoro to nie przynosi żadnego skutku, myślcie trochę.
    Nawet Bóg nie pomógł, nie zagrzmiał, nie poraził tych, którzy dokonali aborcji. Nie wiecie dlaczego, nie wiecie dlaczego milczy? To może miejcie do niego pretensje, że nie zadziałał. Jak jest siła jego oddziaływania?
    doceń 0
  • Attina
    23.07.2014 20:38
    no i w końcu prawa pacjentek nie są łamane, kobiety odzyskały w tym szpitalu wolną wolę i przestały być zakładniczkami "sumienia" człowieka co wyskrobał sobie już małą fortunę i nagle się nawrócił. FANTASTYCZNE WIADOMOŚCI!!
    • Kosma
      23.07.2014 21:02
      Kosma
      Ale których pacjentek, Attino? Bo prawo do życia tej pacjentki (lub pacjenta), która miała się urodzić a niestety została uśmiercona z pewnością złamano.
      doceń 23
      • Attina
        23.07.2014 22:31
        Pacjentek żyjących, płacących podatki, objętych ochroną prawną i opieką zdrowotną, kobiet w ogóle, a nie POTENCJALNYCH ludzi, płodów, bądź co bądź, ale pasożytujących na organizmie matki, które często stanowią dla owej matki zagrożenie zdrowia i życia.

        Poza tym polecam dowiedzieć się, jakie ciąże prawnie dopuszcza się do przerwania ot taka mała galeria z przykładami "dzieci" (tak wszystkie dzieci na tych zdjęciach są dokładnie w takiej formie w jakiej się urodziły, nawet jeśli wyglądają jak rozbite jajko czy zmięta kartka papieru w formalnie. Polecam dotrzeć chociaż do połowy galerii)
        http://imgur.com/a/Wbd6x/noscript
        doceń 0
        0
      • mmt
        24.07.2014 12:05
        @Kosma jesteście dobrzy w tych swoich groteskowych sofizmatach... Jesteście jak fanatyczni islamiści, prawa demokracja dopóty są dobre dopóki was służą, dać wam palec zeżrecie całą rękę i jeszcze naplujecie na darczyńce. Jest klauzula sumienia, żaden lekarz nie jest zmuszany do abortowania ale wam mało, musicie swój chory światopogląd siłą rozciągać na wszystkich. Niczym nie różnicie się od muzułmanów na zachodzie europy którzy wprowadzają na ulicy na której mieszkają prawo szariatu i wyzywają kobiety w spodniach albo biją europejczyków pijących sobie zgodnie z prawem piwo. Społeczeństwo szanuje wasze chore religijne poglądy wy szanujcie społeczeństwo. Tylko o to się was prosi.
        doceń 0
        0
    • beatt
      24.07.2014 13:26

      Lamane sa prawa Boskie i prawa czlowieka! Jak sie nawrocisz to zmienisz zdanie!Katolicy walcza o prawo do zycia prawo do naturalnej smierci Prawa Boze sa przed prawami ludzkimi a prawa ludzkie sa tworzone przez ludzi o roznej ideologi np w Iindiach czy Chinach sa inne prawa do zycia i morlnosci, zycie tam ma inne znaczenie A w krajach Chrzescjanskich na pierwszym miejscu Milosc dobro Zycie i spradiedliwosc .Niechciala bym sie urodzic w Indiach czy nawet w Kraju muzulmanskim Najwazniejsze sa korzenie i wartosci chrzescjanskie i na tych wartosciach jest ukrztaltowana Polska chociaz komunizm wiele zaszkodzil Polakom





       

      doceń 13
    • _jasiek
      24.07.2014 14:34
      _jasiek
      Najżałośniejszy z możliwych chwytów: "on się wzbogacił". Na to wszelkie kanalie rozpętywały rewolucje.
      doceń 9
    • MacBlacker
      24.07.2014 18:24

      Największe prao kobiet w/g feministek - bycie wyskrobaną - sprowadzają kobiety do roli pojemników na spermę

      doceń 10
  • Kobieta
    23.07.2014 20:57
    Nie czekali długo, żeby sprofanować nazwę szpitala.
    doceń 25
    • Ateista
      23.07.2014 23:46
      W jakim kraju my żyjemy? Jak wykształceni ludzie mogą się powoływać na coś czego istnienia nie udowodniono? Co to jest sumienie i jak można na jego wyobrażeniu stanowić prawo? Za chwilę ktoś wpadnie na pomysł stworzenia "Klauzuli Humoru", "Klauzuli Bladego Pojęcia" albo "Klauzuli Fantazji". Brednie jakieś!!!
      doceń 0
  • do katolików
    23.07.2014 21:00
    Macie tak rozpalone umysły, że nie panujecie już nad sobą. Nawet modlitwy nie pomogły, więc jaki jest sens modlić się, wystawać z różańcami, skoro to nie przynosi żadnego skutku, myślcie trochę.
    Nawet Bóg nie pomógł, nie zagrzmiał, nie poraził tych, którzy dokonali aborcji. Nie wiecie dlaczego, nie wiecie dlaczego milczy? To może miejcie do niego pretensje, że nie zadziałał. Jak jest siła jego oddziaływania?
    doceń 0
  • kret
    23.07.2014 21:11
    Wspaniala wiadomosc! wraca mi wiara w czlowieka i lekarzy:)))) Nie wierze ze wiecej jest oszolomow jak tem Chazan niz normalnych lekarzy:))) tak trzymac!!
    doceń 0
  • Wąż
    23.07.2014 21:41
    Oczywiście wypowiadają się tu ludzie bez zielonego pojęcia o sprawie, a szczególnie o medycynie.
    • TeKa
      24.07.2014 17:20
      Drogi Wężu.
      Może nie wypowiadają się tu ludzie mający pojęcie o medycynie, ale wielu (wiele) z nich miało do czynienia z takimi lekarzami, jak choćby dr Dębski. Ja również. Po udzieleniu mi informacji, że jestem w ciąży, na jednym oddechu lekarz powiedział, żebym przyszła wieczorem do niego do gabinetu. Na nieśmiałe pytanie"po co? czy coś jest nie w porządku?" usłyszałam "no przecież usunąć!!!" W głowie mu się nie mieściło, że chce i pragnę tego dziecka. Więc bez względu na to, czy mam pojęcie o medycynie, czy nie, żądam, żeby minister zdrowia podał listę lekarzy, których, jako osoba przekonana, że od poczęcia urodzi mi się nie ktoś inny, jak DZIECKO, powinnam unikać, jak ognia. Ktoś tu ( chyba Ada)pisała o terminatorach z rozdwojeniem jaźni. Ktoś, kto bez żadnych ku temu danych proponuje aborcję nie jest godny zaufania i na pewno nie przekona mnie, że będzie starał się doprowadzić moje dziecko do zdrowego urodzenia. A ja, jako pacjentka, mam prawo wybierać, nawet nie mając, drogi Wężu, pojęcia o medycynie.
      doceń 10
  • Testo
    23.07.2014 21:41
    Heh Szpitale w Polsce z tego co wiem sa swieckie. Wiec komentarze o zmianie nazwy sa kompletnie nie do rzeczy (sam pomysl nazwania szpitala im "Swietej rodziny" jest zwyczajnie nie na miejscu). Deklaracja wiary.. Zrobmy mala symulacje: Lekarz odmawia Wam na stole operacyjnym transfuzji krwi bo religia mu tego zabrania-umieracie. W dom uderzyl piorun, pali sie? Straz niech nie gasi.. w koncu to ".. wola nieba, z nia sie zawsze zgadzac trzeba".
    Polecam poogladac zdjecia dzieci, ktore musialy sie urodzic i umieraly w meczarniach.
    No ale co ja wiem... Ciekaw jestem czy komentarz sie pojawi tu w ogole.

    P.S. Czytajcie Biblie, a nie sluchajcie kazan..
    Bog mowil co innego. No ale najwidoczniej polacy jednak gesi.
    doceń 0
  • strachsiebac
    23.07.2014 21:49
    Kiedy ludzie zrozumieja.ze Polska to nie Kościół i ze nie wszyscy musza byc wierzący. ..to normalna placowka ktora ma podpisany kontrakt z nfz i musi wykonywac talie zabiegi jesli jest ku temu powod!!!I kochani Katolicy Chrześcijanie nie starajcie się zbawić wszystkich. ..nie wam osądzać. ..kaxdy ma swoja wolę-a dla kobiety anorcja to nie wizyta w toalecie-to jej prywatna tragefia !!! CIEKAWE gdzie wsparcie dla dzieci juz urodzonych-bo o te poczeteto widxe święte wojny! Wstyd mi za taka Polskę:(
    doceń 1
  • Podpisany
    23.07.2014 22:24
    Muszą składać ofiary z ludzi, - za przeproszeniem - Lucyfer wystawia rachunek. A do tego z bonusem, bo u "św. Rodziny".

    Swoją drogą, podatnik płaci za "kształcenie" utytułowanych morderców. Ciekawe czy płaciłby, gdyby nie musiał?
    No, ale socjalizm (np. "bezpłatne" studia) ma tylu zwolenników, że się "nie da". Najpierw katolicki podatnik płaci więc na bezpłatne studia "doktorów" kształconych także ku zabijaniu, a później płaci za wykonywane przez nich morderstwa na zlecenie w państwowych szpitalach.

    Zapomniał bowiem polski katolik słów papieża, że nikt nie może być pobożnym katolikiem i szczerym socjalistą.
    doceń 14
    • Podpisany
      24.07.2014 09:54
      Wiadomo, że minusy. Nic tak nie złości jak wykazanie komuś prawdziwych korzeni jego poglądów.
      doceń 3
  • Att
    23.07.2014 22:25
    Szatan się cieszy i jego sługi.
    doceń 15
  • Radek
    23.07.2014 22:43
    ...czyli wszystko powoli wraca swoje miejsce, cieszy mnie że prawo jednak ma jakieś znaczenie i coraz częściej radzi sobie z fanatyzmem, zacofaniem i ciemnotom.
    doceń 1
  • ded
    23.07.2014 22:46
    jak widać katolicy brylują w komentarzach :) szczęśliwie nie mogą nikogo do niczego zmuszać, alleluja
    doceń 0
  • sylwia
    23.07.2014 22:48
    Zadna tragedia. Wszystko zgodnie z prawe jakie obowiazuje w tym panstwie. A swoja droga pewnie wszyscy tu obecni uwazacie ze nie mozna bylo zmusic prof Chazana do aborcji bo przeciez ma prawo postepowac w zgodzie ze swoim sumieniem. I ja to popieram. I oczekuje zeby to dzialalo w dwie strony niech kobiety ktore chca usunac ciaze tez maja prawo postepowac w zgodziez WŁASNYM sumieniem
    doceń 1
  • gość
    23.07.2014 22:48
    okazuje się że pan Chazan 'terroryzował' lekarzy
    wreszcie szpital zaczął funkcjonować normalnie

    a lamentujący tu - nie są lepszymi specjalistami niż lekarze ze szpitala - zapewniam
    proponuję zastanawiać się czy państwo chcecie się leczyć u lekarzy czy lekarzami pomiatać?
    doceń 0
  • katione
    23.07.2014 22:58
    Kiedy rodziłam dziecko w tym szpitalu (era przedchazanowska), pewna położna powiedziała mi, ze jakby ludzie wiedzieli, ilu aborcji w tym szpitalu dokonują zakonnice, to by sie za głowy złapali. Bez komentarza, świętoszki. :pVWVOR
    doceń 0
  • Ja
    23.07.2014 23:00
    w tym szpitalu-bez względu na jego nazwę,powinno być szanowane prawo.To instytucja państwowa,finansowana z naszych podatków-a nie klinika katolicka.
    Jeśli komuś się to nie podoba to nikt go nie zmusza do korzystania z usług szpitala.
    • TeKa
      24.07.2014 17:24
      Ja - czytałeś projekt wystąpienia pokontrolnego? Mimo dwudziestu kilku stron, warto. Głupot byś wówczas nie pisał.
      • Ja
        24.07.2014 21:44
        Jakie głupoty masz na myśli?
        Przecież to nie jest katolicki szpital.
        Szpital na Madalińskiego jest placówką państwową.I o tym przede wszystkim powinien pamiętać pracujący tam personel.
        Ja idąc do ginekologa chcę wiedzieć czy idę do lekarza czy do katolika,który swoją wiarę przedkłada ponad wszystko inne.
        Dobrze wiedzieć że są jeszcze w naszym kraju lekarze którzy szanują obowiązujące w nim prawo.
        A tak na marginesie niejako...czy nie jest dziwne to że w naszym kraju ochrona życia kończy się w momencie przyjścia dziecka na świat?
        Gdzie są Ci wszyscy obrońcy życia,te wszystkie organizacje pro-life kiedy rodzi się kalekie chore dziecko,niezdolne do samodzielnej egzystencji?Dlaczego nie walczą o prawo do przetrwana dla takiego dziecka?Dlaczego nie pomogą rodzicom?
        Gdzie oni wtedy są?
        doceń 1
        0
    • B.
      25.07.2014 14:46
      Zabójstwo jest zabójstwem nieważne czy przed urodzeniem czy po, czy to będzie zdrowe czy chore dziecko!!!
      • mila
        25.07.2014 18:41
        a katolski debil pozostanie katolskim debilem do konca swych dni
        doceń 0
        0
  • wladek
    23.07.2014 23:29
    P prezydent HGW może być dumna z siebie.
    • Stary moher
      24.07.2014 10:25
      Hanna Gronkiewicz Waltz podająca się za katoliczkę i działaczkę Odnowy w Duchu Św.
      A ja pytam gdzie są nasi ponoć "pasterze"? Biskupi /szczególnie miejsca dla HGW /, którzy powinni paść powierzone sobie owce? Dlaczego ta pani, która wspiera aborcję, przez co sama się z Kościoła Katolickiego ekskomunikowała, przez biskupów nie została jeszcze oficjalnie ogłoszona jako właśnie ekskomunikowana? Pełne biskupie gęby frazesów i cytatów ze św. Jana Pawła II, a gdzie zastosowanie Jego słów " Nie lękajcie się " w obronie powierzonych sobie owiec.
      I jeszcze dla naszych biskupów:
      Ez, 34.1-16 BT
      Ciężko wam będzie pseudo-pasterze na Sądzie Pana, oj ciężko.
      Józef
      doceń 11
      • Piotr Olszewski
        24.07.2014 12:19
        KKK art. 2272:
        Formalne współdziałanie w przerywaniu ciąży stanowi poważne wykroczenie. Kościół nakłada kanoniczną karę ekskomuniki za to przestępstwo przeciw życiu ludzkiemu. „Kto powoduje przerwanie ciąży, po zaistnieniu skutku, podlega ekskomunice wiążącej mocą
        samego prawa", „przez sam fakt popełnienia przestępstwa", na warunkach przewidzianych przez prawo. Kościół nie zamierza przez to ograniczać zakresu miłosierdzia. Ukazuje ciężar popełnionej zbrodni, szkodę nie do naprawienia wyrządzoną niewinnie zamordowanemu dziecku, jego rodzicom i całemu społeczeństwu.
        doceń 9
        0
  • PC
    23.07.2014 23:41
    Myśle, za zabite dziecko juz w niebie modli sie za swoich oprawców!
    doceń 11
  • Gość
    24.07.2014 00:20
    Ilu z was słusznie oburzonych poszło zobaczyć na własne oczy życie które uratował doktor Chazan? ilu zadało sobie pytanie czy chciało by być w sytuacji matki, patrzeć jak wasze dziecko umiera i odpowiedziało zgodnie z sumieniem? Łatwo jest zasłaniać się sumieniem i umywać ręce od odpowiedzialności. Przypominam że w Polsce nie ma dowolności aborcji jest ona uwarunkowana uszkodzeniem płodu lub zagrożeniem życia matki i w takich przypadkach często nie jesteście obrońcą tylko katem. Przypominam wam że to nie do was należy ocena innych a tym bardziej mówienie im jak mają żyć, bo Bóg dal im wolną wolę by mogli wybierać między dobrem i złem poprzez czyny swoje. I tylko on może oceniać dzieci swoje bo tylko on może patrzeć w ich serca. I niech Bóg wam wybaczy.
    doceń 2
  • Ks. Paweł
    24.07.2014 02:50
    Współczuję im wszystkim :( Nazwa szpitala powinna do czegoś zobowiązywać, ale widać, że tak nie jest :(
    doceń 7
  • do katolików
    24.07.2014 07:01
    Macie tak rozpalone umysły, że nie panujecie już nad sobą. Nawet modlitwy nie pomogły, więc jaki jest sens modlić się, wystawać z różańcami, skoro to nie przynosi żadnego skutku, myślcie trochę.
    Nawet Bóg nie pomógł, nie zagrzmiał, nie poraził tych, którzy dokonali aborcji. Nie wiecie dlaczego, nie wiecie dlaczego milczy? To może miejcie do niego pretensje, że nie zadziałał. Jak jest siła jego oddziaływania? Dlaczego ten Wasz szatan ma większą siłę oddziaływania a nie Bóg. Rozważcie to.
    doceń 0
  • B.
    24.07.2014 07:14
    Lekarz jak sama nazwa wskazuje powinien być od leczenia a KAT od zabijania.
    doceń 12
  • Beata
    24.07.2014 07:28
    Tragedia. Współczuję matce, lekarzowi i pielęgniarkom, już nie będą spali spokojnie... Może Bóg im wybaczy, może uspokoi sumienie...
    doceń 11
  • Jasiu Fasola
    24.07.2014 07:34

    Aborcja nie została dokonana jako ze należy wszcząć procedurę medyczną .Redakcjo -proszę nie "wychodzić przed szereg"
    "Lekarze i pielęgniarki próbowali przez wiele godzin nakłonić kobietę do zmiany decyzji, jednak z naszych informacji wynika, że ostatecznie wczoraj przed południem procedura aborcyjna została rozpoczęta, co nakazują przepisy prawne. To jednak nie oznacza jeszcze, że dojdzie do zabicia dziecka, bo właśnie z powodów proceduralnych różne badania, analizy, rozmowy z matką wymagają sporo czasu od przyjęcia pacjentki do szpitala do wykonania aborcji".
    doceń 8
  • Yanosh
    24.07.2014 08:05
    skoro w szpitalu im. Św. Rodziny (Jezusa, Maryi i Józefa) dokonuje się aborcji - to jakimś pustym śmiechem szatana i jakąś ironią jest wezwanie tego szpitala, jakby kpiną z Boga. Choć wiem, że pracują w nim wspaniali ludzie, pielęgniarki i lekarze, wierzący, etyczni i dbający o pacjentów. Gdzie zatem prawda, jak z tego wybrnąć?
    doceń 7
  • TomaszL
    24.07.2014 08:36
    Jeżeli faktycznie doszło tam do aborcji to padają pytania:

    Zatrudniono nowych lekarzy i pielęgniarki, czy też pracownicy szpitala nie mogli wykonywać aborcji eugenicznej wbrew własnemu sumieniu?
    Jak to naprawdę wyglądało z tym prawem do decyzji wg własnego sumienia. Decydował dyrektor, czy lekarz?
    • Justyna
      24.07.2014 11:06
      Klauzula sumienia dotyczy jednostki, nie całego szpitala. Jak widać są w tym szpitalu także lekarze, którzy nie odmawiają aborcji - zresztą jest to wymagane przez prawo "jeżeli szpital ma kontrakt z NFZ, to podpisuje go na pełen zakres usług i świadczeniodawca nie może odsyłać pacjenta do innej placówki, a powinien zabezpieczyć u siebie innego lekarza, który wykonuje dane świadczenia." Jestem przekonana, że Chazan o tym wiedział, tylko zastraszał podległy personel - zresztą przegrał proces o mobbing:

      http://www.pielegniarki.info.pl/article/view/id/4486
      doceń 1
    • Tomek
      25.07.2014 10:00
      Wg Ciebie sumienie nakazywało pracownikom dokonywać aborcji a dyrektor szpitala im to wbrew ich sumieniu uniemożliwiał?
      doceń 10
  • kwazar
    24.07.2014 08:39
    GŁOS PANI JOANNY NAJFELD

    http://mamproces.pl/?p=996

    Krew

    2014.07.23

    Dwa dni po pozbyciu się Profesora Chazana, w jego byłym szpitalu zamordowano pierwsze dziecko.

    Krew tego niewiniątka obryzgała nie tylko kafelki przy Madalińskiego.

    Prześladowcy Profesora Chazana – ta krew jest na was.

    Macie ją za paznokciami. Poplamiła wam koszule, oblepiła klawiatury, rozmazała się na waszych biurkach. Śmierdzi od was tą krwią.

    Śmierdzi od lekarza, którzy zabił to dziecko. Śmierdzi od tych, którzy usunęli Profesora Chazana i sprowadzili szpital św. Rodziny do poziomu innych stołecznych rzeźni. Śmierdzi od pracowników mediów, którzy nagonkę na Profesora na zlecenie poprowadzili.

    Nie spierzecie tej krwi i nie doszorujecie w prysznicu. Nie zalejecie drogimi perfumami ani butelką whisky.

    Ta krew nie da o sobie zapomnieć.

    *

    Pracownikom szpitala św. Rodziny współczuję. Wiem, że wielu z Was “uciekło” na Madalińskiego ze szpitali, w których zabijano. Niestety, jak tylko zlikwidowali Profesora Chazana, aborterzy dopadli Was i tutaj i uczynili z Waszego miejsca pracy miejsce zbrodni. Zbrodni chronionej (chorym) prawem.

    Tak, prawo chroni zwyrodnialców, bo zniesiono karalność aborcji w trzech przypadkach. Podkreślam: zniesiono karalność, nie przyznano nikomu prawa do aborcji.

    Aborcja jest skodyfikowana jako przestępstwo przeciwko zdrowiu i życiu i każda jest nielegalna. Prawo wyłącza jedynie karalność w trzech przypadkach. To znaczy, jeśli kobieta znajdzie kogoś kto jej dziecko zabije, a jednocześnie zajdzie jeden z tych trzech przypadków, to zabójca nie będzie ścigany.

    Nie wynika z tego żadne prawo do aborcji, żadne prawo do roszczeń – pacjentka nie może żądać, żeby ktoś jej dziecko zabił. Powszechna propaganda głosi, że lekarz musi zabić dziecko kobiecie, która tego zażąda, lub załatwić jej aborcję gdzie indziej. A to nie wynika z prawa.

    Szanowni Lekarze, Położne, Pielęgniarki z Madalińskiego: nie poddawajcie się propagandzie, nie ulegajcie bezpodstawnym szantażom.

    Nie musicie w tym uczestniczyć, nie musicie oddawać ostatniego szpitala, w którym mogliście spokojnie pracować.

    Możecie, musicie walczyć.

    Modlę się, żebyście byli “wolni od lęku i zastraszenia”, jak mówił ks. Popiełuszko.

    I jeszcze jedno:

    Tylko Wy wiecie kto zabił to dziecko i kto jest gotów zabijać kolejne. Jako pacjentka chcę wiedzieć kto to zrobił, z imienia i nazwiska. Chcę znać jego twarz, bo boję się morderców, chcę ich omijać z daleka i przestrzegać przed nimi innych.

    Joanna Najfeld

    2014.07.23
    • ale poziom Najfeld
      24.07.2014 10:41
      Najfeld to ta śliczna histeryczka co procesowała się z Nowicką. Jej poziom prowadzenia dyskusji, język jest fatalny, pasuje bardziej do rozjuszonych babinek z magla lub spod zachrystii.
      doceń 0
    • łukasz
      24.07.2014 12:25
      No tak: co oczy nie widzą to duszy lżej... Lepiej zabić dziecko w łonie matki łapiąc je szczypcami i powoli wyrywać rączki, nóżki, tułów, główkę itd. Matka nie widzi... jest szczęśliwa. Matka przecież nie może spoglądać jak nie udolne było in vitro. Zabijmy to nie będziemy cierpieć patrząc na to co złego nam wyszło. Bohaterka uratowała!!
      Dziecko poczęte, ma prawo żyć. Choćby miało to być krótkie życie ma prawo. Nie ma tutaj mylonego pojęcia. Aborcja nie jest dzielona na małą i wielką. Aborcja jest aborcją i taką pozostanie. My dla swoich potrzeb, aby siebie usprawiedliwiać nadajemy nową terminologię. Dziecko nie miało możliwości przeżyć - pisze Beata. Ile dziecko musi według Pani pożyć dni, miesięcy, czy lat, aby dać prawo do życia. Może warto wpisać do konstytucji: jeśli lekarz przypuszcza, że dziecko nie dożyje 2 roku życia, to lepiej je w łonie matki uśmiercić, bo przecież i tak nie pożyje. A może w tej konkretnej kwestii warto poruszyć inny temat: zapłodnienia in vitro. Od tego się tutaj rozpoczyna. Kilka płodów zmarło już w jej łonie. Medycyna na siłę chce zrobić matkę z osoby, której natura nie pozwala na to. Tej osobie natura nie dała tego, co sprawiłoby, aby ona mogła być matką. Na siłę to robimy?? Każdy myśli, że jak chce to muszą mu to dać. Chcą pozbyć się dziecka, przez fatalne decyzje w in vitro - Twoje życzenie jest dla mnie rozkazem. Przypadkowo zaszło się ciąże, wiec aborcja - Twoje życzenie jest dla mnie rozkazem. Hmmm może spróbujemy jeszcze za rok in vitro, bo może się wtedy uda, a jak się nie uda to aborcja - Twoje życzenie jest dla mnie rozkazem.
      doceń 10
  • antychazan
    24.07.2014 09:03
    Polacy, powiedzmy kato-terrorystom głośne NIE! Nie chcemy chyba, żeby obce państwo Watykan narzucało nam swoją ideologię katolickiego szariatu w naszym kraju?
    doceń 0
  • Anka
    24.07.2014 09:09
    Ja zastanawiam gdzie byliście wszyscy, wasze modlitwy, wspaniali lekarze itd jak ojciec musiał przez dwa tygodnie patrzeć na cierpienie umierającego dziecka.....był tam sam, z żona która przez 9 miesięcy cierpiała bo wiedziała ze jej dziecko rodzi sie aby pocierpiec - marzyła aby trwało to najkrócej. I wszyscy którzy ja krytykują powinni przez to przejść...
    doceń 0
  • RAf
    24.07.2014 09:34
    Ale dajecie sobą manipulować. Tam nie doszło do aborcji tylko do rozpoczęcia PROCEDURY prowadzącej do ewentualnej aborcji.
    doceń 0
  • Podpisany
    24.07.2014 10:05
    Na marginesie zamordowania tego dziecka. Wczoraj Holandia płakała w związku z zamordowaniem w samolocie ok 80 dzieci.

    Wiecie, że to 16 milionowe "nierządne królestwo i zginienia bliskie" ma w statystykach (za 2012) 30,577 "aborcji".
    Zlecenie na co ósmy mord pochodziło od nie-Holenderki.

    Tak więc do grona ponad 30 000 dzieci doszło jeszcze tych 80. Tamtych jednak prawie nikt nie opłakuje.

    Zdaniem abp Ejika, liczba katolików w ciągu najbliższych lat zmniejszy się z obecnych 16 proc. do 10 proc. w roku 2020.

    • es
      24.07.2014 16:19
      Lepiej niech będzie i mniej katolików, ale katolików prawdziwych ... w Kościele nie ważna ilość, a jakość
      doceń 6
  • Fryderyk
    24.07.2014 10:14
    Czuję, że ktoś na świecie już pisze Moją Walkę II
    doceń 0
  • mala
    24.07.2014 10:15
    Słuszna decyzja. Nic dodac nic ujac!!!
    doceń 0
  • Seed
    24.07.2014 10:30
    PARANOJA. SZPITAL ŚWIĘTEJ RODZINY WYKONUJE ABORCJE. POWINNI OD RAZU ZMIENIĆ NAZWĘ NA SZPITAL DZIECIOBÓJCZY. "NARÓD, KTÓRY ZABIJA WŁASNE DZIECI JEST NARODEM BEZ PRZYSZŁOŚCI"-JAN PAWEŁ II
    doceń 7
  • Beata
    24.07.2014 11:24
    Ludzie wy mylicie pojęcia co innego jest aborcja gdy kobieta ma swoje widzi misie co szczerze potępiam a co innego jeżeli dziecko ma bardzo poważne wady i po porodzie umiera w męczarniach bo lekarz w odpowiednim momencie nie dokonał aborcji a te dziecko i tak nie miało możliwości przeżycia a matka i ojciec musieli patrzeć jak dziecko umiera w męczarniach. Nauczcie się odróżniać te dwie różne sytuacje
    • sylwia
      24.07.2014 13:30
      To Pani myli pojęcia. Pisze Pani o męczarniach dziecka, które po porodzie ma umrzeć? A czym innym jest aborcja? Oczywiście, że męczarnią- wiadome jest jak on wygląda choćby na podstawie filmu "Niemy krzyk". Zabójstwo w imię "miłości" zawsze jest zabójstwem a aborcja nie jest ulgą, a jeszcze większą męką.
      doceń 18
      • Beata
        24.07.2014 13:35
        Tak aborcja trwa chwile a dziecko męczyło się ile czasu a wygląd nie ma tu nic do rzeczy
        doceń 1
        0
    • _jasiek
      24.07.2014 14:31
      _jasiek
      Pani Beato! Zabójstwo bezbronnego w każdych okolicznościach jest zabójstwem.
      doceń 13
      • beatt
        26.07.2014 12:10

        Pani Beato dziecko umarlo smiercia naturalna a aborcja jest meczarnia gdyz dziecko jest zywcem rozszarpywane w lonie matki bez znieczulenia to masakra.Lekarze ktorzy robia aborcje powinien nagrac dziecko i patrzec na jego cierpienie przez Cale zycie to samo matki
        Moze wtedy ludzie by zmienili zdanie na temat aborcji

        doceń 6
        0
    • Podpisany
      24.07.2014 16:49
      Postuluje Pani strzelanie do chorych dzieci gdy uda im się urodzić? Czy zastrzyk? Przy strzale krócej się męczą, nieprawdaż? Tylko ta krew jednak się pojawia, a to takie nieestetyczne. A przy aborcji to właściwie jak odkurzacz dobrze działa do z rury do rury kanalizacyjnej i po problemie.

      Przekonała mnie Pani... I szybciej i czyściej....

      Ech...
      doceń 12
    • pedagog1976
      27.07.2014 23:16
      A uważasz, że bardziej cierpiało będąc pod wpływem środków znieczulających niż cierpiałoby mając wyrywane ręce, nogi i głowę od tułowia - wszystko na żywca? Jak myślisz, co byłoby bardziej dla niego bolesne?
      doceń 2
    • pedagog1976
      27.07.2014 23:35
      A uważasz, że bardziej cierpiało będąc pod wpływem środków znieczulających niż cierpiałoby mając wyrywane ręce, nogi i głowę od tułowia - wszystko na żywca? Jak myślisz, co byłoby bardziej dla niego bolesne?
      • medy-student
        30.07.2014 00:29
        pedagog, ty tak na serio? Czy się po prostu doczytać nie chce jak wygląda aborcja?
        Od ponad 20 lat nie "rozrywa się, odsysa" czy jak wy to tam jeszcze lubicie określać. Podawane są środki farmakologiczne, wywołujące skurcze macicy = wcześniejszy poród, w zasadzie poronienie.
        I tak, taki płód(dziecko )nie cierpi, bo nie ma wystarczająco wykształconego układu nerwowego(stąd ograniczenie do 24. tygodnia) plus nie ma świadomości, ani nawet nie obserwuje się obecności fal mózgowych, które mogłyby świadczyć o zaczęciu pracy wspomnianego układu nerwowego.
        doceń 3
        0
  • ada
    24.07.2014 12:35
    Zmienić nazwę szpitala na SZPITAL BELZEBUBA
    doceń 3
  • magda
    24.07.2014 13:41
    prosze sie nie wypowiadac jak wygląda aborcja bo nie macie ludzie pojęcia. Czerpiecie info z filmu Niemy Krzyk, który pokazywano mi w szkole podstawowej na religi. Tak się nie dzieje. Przerwanie ciazy to normalny poród. nawet tak sie to odbywa jak dziecko jest martwe w łonie matki to tez nikt go na kawałki nie ćwiartkuje. Pseudokatolicy, na szczęście nasze Państwo robi porządek z fanatyzmem. Chazan zwolniony i całe szczęście
    doceń 0
  • do katolików
    24.07.2014 18:04
    Macie tak rozpalone umysły, że nie panujecie już nad sobą. Nawet modlitwy nie pomogły, więc jaki jest sens modlić się, wystawać z różańcami, skoro to nie przynosi żadnego skutku, myślcie trochę.
    Nawet Bóg nie pomógł, nie zagrzmiał, nie poraził tych, którzy dokonali aborcji. Nie wiecie dlaczego, nie wiecie dlaczego milczy? To może miejcie do niego pretensje, że nie zadziałał. Jak jest siła jego oddziaływania? Dlaczego ten Wasz szatan ma większą siłę oddziaływania a nie Bóg. Rozważcie to.
    • beatt
      24.07.2014 22:28

      Ateisto staniesz kiedys twarza w twarz przed Bogiem i bedziesz musial wyspowiadac sie z twojej wiary Bog jest Milosierny ale i sprawiedliwy i osadzi Swiat wkrotce Nie Zabijaj



      sprawiedliwy jesteś, Panie, i wszystkie dzieła Twoje są sprawiedliwe. Wszystkie Twoje drogi są miłosierdziem i prawdą, Ty sądzisz świat.

      • do katolików - odpowiedź
        25.07.2014 12:35
        No widzisz @beatt, jak nie panujesz nad sobą i nie rozumiesz o czym piszę..
        Poza tym skąd wiesz, że jestem ateistą, na podstawie tekstu, którego nie zrozumiałaś/łeś?
        Nie umiesz myśleć...
        Przypomnę tylko, gdy BXVI był w Oświęcimiu, zadał dramatyczne pytanie: gdzie był Bóg, gdy bestialstwa mordów nazistowskich miały miejsce. I nie potrafił papież na to odpowiedzieć.
        Co do mnie, nie Twoja to sprawa, czy się wyspowiadam przed Bogiem czy nie, nie uważaj się za osobę, która poznała wszystko, bo tak nie jest.
        Panuj nad sobą...
        doceń 0
        0
    • do katolików
      25.07.2014 08:19
      No widzisz @beatt, jak nie panujesz nad sobą i nie rozumiesz o czym piszę..
      Poza tym skąd wiesz, że jestem ateistą, na podstawie tekstu, którego nie zrozumiałaś/łeś?
      Nie umiesz myśleć...
      Przypomnę tylko, gdy BXVI był w Oświęcimiu, zadał dramatyczne pytanie: gdzie był Bóg, gdy bestialstwa mordów nazistowskich miały miejsce. Nie potrafił papież na to odpowiedzieć.
      Co do mnie, nie Twoja to sprawa, czy się wyspowiadam przed Bogiem czy nie, nie uważaj się za osobę, która poznała wszystko, bo tak nie jest.
      Panuj nad sobą...
      doceń 0
    • do katolików - odpowiedź
      25.07.2014 09:05
      No widzisz @beatt, jak nie panujesz nad sobą i nie rozumiesz o czym piszę..
      Poza tym skąd wiesz, że jestem ateistą, na podstawie tekstu, którego nie zrozumiałaś/łeś?
      Nie umiesz myśleć...
      Przypomnę tylko, gdy BXVI był w Oświęcimiu, zadał dramatyczne pytanie: gdzie był Bóg, gdy bestialstwa mordów nazistowskich miały miejsce. Nie potrafił papież na to odpowiedzieć.
      Co do mnie, nie Twoja to sprawa, czy się wyspowiadam przed Bogiem czy nie, nie uważaj się za osobę, która poznała wszystko, bo tak nie jest.
      Panuj nad sobą...
      doceń 0
    • do katolików - odpowiedź
      25.07.2014 15:03
      No widzisz @beatt, jak nie panujesz nad sobą i nie rozumiesz o czym piszę..
      Poza tym skąd wiesz, że jestem ateistą, na podstawie tekstu, którego nie zrozumiałaś/łeś?
      Nie umiesz myśleć...
      Przypomnę tylko, gdy BXVI był w Oświęcimiu, zadał dramatyczne pytanie: gdzie był Bóg, gdy bestialstwa mordów nazistowskich miały miejsce. I nie potrafił papież na to odpowiedzieć.
      Co do mnie, nie Twoja to sprawa, czy się wyspowiadam przed Bogiem czy nie, nie uważaj się za osobę, która poznała wszystko, bo tak nie jest.
      Panuj nad sobą...
      doceń 0
    • do katolikółw
      25.07.2014 18:00
      No widzisz @beatt, jak nie panujesz nad sobą i nie rozumiesz o czym piszę..
      Poza tym skąd wiesz, że jestem ateistą, na podstawie tekstu, którego nie zrozumiałaś/łeś?
      Nie umiesz myśleć...
      Przypomnę tylko, gdy BXVI był w Oświęcimiu, zadał dramatyczne pytanie: gdzie był Bóg, gdy bestialstwa mordów nazistowskich miały miejsce. I nie potrafił papież na to odpowiedzieć.
      Co do mnie, nie Twoja to sprawa, czy się wyspowiadam przed Bogiem czy nie, nie uważaj się za osobę, która poznała wszystko, bo tak nie jest.
      Panuj nad sobą...
      doceń 0
    • Katoweak
      30.07.2014 14:06
      Bóg jest Miłosierny i cierpliwy i będzie czekał na Twoją śmierć, wtedy zacznie działać :) a Ty kolego przestaniesz...
      doceń 0
  • MacBlacker
    24.07.2014 18:17
    Mordercy w akcji!
    doceń 7
  • nika
    24.07.2014 23:51
    Panie Jezu, to o to chodziło? Żeby tam też?....
    Taki szpital nie powinien już mieć za patrona Św. Rodzinę
    doceń 11
  • werder
    25.07.2014 15:58
    Ludzie nauczccie sie ze Polska jest krajem swieckim... Nie mozecie narzucac swojej religii czy sposobu myslenia innym..
    doceń 0
  • Anonim
    25.07.2014 20:30
    Lekarz ma być lekarz. Prawo Boże?? Nosz ja dziękuje. Prawo pisane?? Nosz ja dziękuje.
    Ich obowiązuje przysięga Hipokratesa. Stojąca nad prawem wszelakim, a przynajmniej jeden z jej zapisów. Po pierwsze nie szkodzić. Klauzula na którą powołuje się prof.Chazan jest w tym przypadku sprzeczna, czyli jak dla mnie, złamał on przysięgę która dla lekarza powinna być świętością, niczym Biblia dla katolika. Zaszkodził on pacjentce, może nie medycznie, ale na pewno psychicznie. Wszyscy wiedzą że dziecko po porodzie zmarło, nie miało szans na przeżycie. U gdzie teraz jesteście WY co tak broniliście prof.Chazana?? Jakoś was nie słychać.
    A co do prof.Chazana. Nie chce dokonywać aborcji, nie musi. Ale niech nie zabrania tego innym lekarzom. Szpital publiczny to nie prywatna klinika, w której można narzucać swoje widzi mi się.
    doceń 1
  • Jola
    25.07.2014 22:24
    W Imię Ojca i Syna i Ducha Świętego. Nie wolno tak robić. Modle sie za doktora Chazana.
    doceń 8
  • Adam2
    25.07.2014 22:33
    Każde zabójstwo jest grzechem wołającym o pomstę do Boga.Szczególnie bezbronnych , w łonie Matek.

    Za rządy w Polsce odpowiadają Prezydent i Premier.

    Czy Konferencja Episkopatu Polski nie może zwrócić się w formie
    Listu Pasterskiego, do wszystkich Parafii przedstawiając stanowisko Kościoła Powszechnego w tej sprawie , w tym również obowiązki i odpowiedzialność Katolikow niezależnie od stanowisk państwowych i społecznych?
    • Stary moher
      26.07.2014 08:29
      Może oczywiście, ale tym pseudo "pasterzom" wygodnie jest w swoich pałacach więc spokojnie siedzą i milczą, a stado im powierzone jest traktowane jak widać w chorej pedalsko-masońsko-lewackiej UE. Siedzą i tylko podnoszą płatności od prostego powierzonego sobie ludu na swoje utrzymanie. Pan ich za ich służbę osądzi.
      doceń 2
  • pedagog
    27.07.2014 23:10
    Proszę nie usuwać mojego komentarza!!!


    Dzisiaj byłam w Kościele na Mszy Świętej - parafia na terenie, której znajduje się Szpital im. Świętej Rodziny. Pod koniec Mszy ksiądz powiedział, że w Szpitalu Świętej Rodziny dokonano aborcji - a byłam w tym szpitalu zaledwie kilka tygodni temu. Wtedy był jeszcze taki czysty i niemal nieskalany, teraz już tak o nim myślę, taki się nie wydaje - jest brudny od krwi tego zamordowanego dziecka. Dziś gdy usłyszałam tą straszną wiadomość - której należało się spodziewać niestety - rozpłakałam się. Nie dlatego, że jestem jakaś nadwrażliwa, ale dlatego, że jestem normalna.
    Jestem pedagogiem z zawodu i tak po prostu kocham dzieci i zawsze stanę po stronie dziecka. Dlaczego wszyscy myślą o kobietach, które chcą dokonać aborcji, litują się nad nimi gdy ktoś im odmówi, gdy nie zrealizują zaplanowanego morderstwa? (bo aborcja to morderstwo i to bezbronnego; a więc morderstwo w najgorszym wydaniu). Dlaczego nikt nie myśli o dziecku? Przecież oczywiste jest, że dla dziecka - które owszem i tak skazane było na śmierć - lepiej jednak było umierać pod działaniem leków znieczulających niżeli być na żywca rozszarpywane w łonie matki. Przecież gdy ta "niby kobieta" przez którą odwołano Profesora (nie jestem pewna czy zasługuje ta pani na miano normalnej kobiety, bo normalna kobieta ma uczucia i trochę empatii - potrafi sobie wyobrazić co czuje dziecko w jej łonie) dokonała aborcji na swoim dziecko, to dziecko czułoby straszny ból; przecież ono miało już wykształcony system nerwowy, receptory bólu itd.
    Może ktoś z Was, szanowni zwolennicy aborcji poddałby się zabiegowi wyszarpania wam nóg, rąk, oderwana głowy od reszty ciała? Macie tak samo czułe receptory bólu jak te dzieci!
    Dzięki cudownej, ludzkiej postawie Profesora - który stał się dla mnie wielkim autorytetem i wzorcem osobowym - to dziecko mogło umrzeć normalnie, naturalnie. Dziękuję Panie Profesorze, dziękuje Ludziom, którzy wiedzą o co chodzi - dzięki Wam można jakoś żyć w tym społeczeństwie.
    doceń 5
  • pedagog1976
    19.08.2014 09:49
    Tak, ja tak na serio uważam.
    I nie zgodzę się z Tobą, że dziecko nie czuje, nie ma ukształtowanego układu nerwowego itd. Nie jestem po medycynie, ale na psychologii i pedagogice też uczą tak podstawowych rzeczy jak rozwój prenatalny w poszczególnych fazach i także uczą tego, że UKŁAD NERWOWY ROZWIJA SIĘ JAKO PIERWSZY. Więc nie pisz mi tutaj farmazonów.
    Ponadto, jaką metodą byś nie zabijał, to jednak zabijasz. Powiedz mi kim Ty jesteś, że możesz decydować o czyimś życiu lub śmierci? Bogiem na pewno nie jesteś, a Tylko On może decydować o powołaniu życia lub zakończeniu go.
    • pedagog1976
      19.08.2014 09:56
      jest to oczywiście odpowiedź na post medy-studenta
      doceń 1
  • pedagog1976
    20.08.2014 14:36
    Wysysanie, proszę:

    https://www.youtube.com/watch?v=D8W4kO0rXRQ
    doceń 0
Dyskusja zakończona.

Ze względów bezpieczeństwa, kiedy korzystasz z możliwości napisania komentarza lub dodania intencji, w logach systemowych zapisuje się Twoje IP. Mają do niego dostęp wyłącznie uprawnieni administratorzy systemu. Administratorem Twoich danych jest Instytut Gość Media, z siedzibą w Katowicach 40-042, ul. Wita Stwosza 11. Szanujemy Twoje dane i chronimy je. Szczegółowe informacje na ten temat oraz i prawa, jakie Ci przysługują, opisaliśmy w Polityce prywatności.

Zapisane na później

Pobieranie listy

Reklama