Nowy Numer 16/2024 Archiwum
  • kj
    20.04.2018 16:24
    No to już po rządach PiS.
    doceń 22
  • Ona
    20.04.2018 17:20
    Bez komentarza!
    doceń 11
  • lol
    20.04.2018 17:24
    lepiej się stąd wynieść przed czasem, praca w IT pod tym względem jest super :))
    doceń 18
  • Gosc
    20.04.2018 17:47
    Proponuje zaczac od ministrow. Koniecznie premie wliczac do dochodu! A podobno wystarczy nie krasc...
    doceń 25
  • były wyborca pis
    20.04.2018 17:50
    PIS PO jedno zło
    doceń 21
  • lipa
    20.04.2018 18:21
    Nie, nie i jeszcze raz nie! Żadnych nowych podatków, w szczególności dla tych, co "dużo" zarabiają. Niech uprości system podatkowy, a nie okrada klasę średnią.
    doceń 34
  • Krates.8
    20.04.2018 18:35
    Na próbę niech opodatkują najlepiej zarabiających urzędników. Jeśli pomysł się przyjmie i utrzyma przez 5 lat to wtedy referendum i po pozytywnej odpowiedzi społeczeństwa - czemu nie.
    doceń 19
  • Hans
    20.04.2018 18:44
    Jałmużnik, co rozdaje nie swoje.
    doceń 36
  • Gość
    20.04.2018 19:28
    W Sejmie od kilku dni trwa strajk rodziców osób niepełnosprawnych. "W tym samym czasie MON ogłasza, że przeznaczy 4,2 mln zł na... ławki na stulecie niepodległości"
    doceń 36
  • Gość
    20.04.2018 19:41
    Geniusz ekonomiczny Morawieckiego
    "Nie macie pieniędzy? Ok, nie ma sprawy, zabiorę tym, co ciężko pracują i mają. I wam dam."
    I po problemie...
    doceń 45
  • Gość
    20.04.2018 19:42
    Dlaczego przewodnicząca Komitetu Społecznego Rady Ministrów, pani wicepremier @BeataSzydlo, nie znalazła czasu aby odwiedzić protestujących rodziców w Sejmie?
    doceń 23
  • romek243
    20.04.2018 20:04
    To nie jest żadna sprawiedliwość. Pieniądze, które zarabiają ludzie są ICH!!! i nie ma nic dobroczynnego Ani dobrego w tym że zabierze się bogatemu A da niepełnosprawnemu. Sprawiedliwość to taki stan kiedy ktoś zarabia i dostaje 100% swojej pensji i potem te pieniądze wydaje, na co chce. Zamiast nakładać kolejne podatki, żeby dać tym, którzy nie mają, trzeba w końcu szczerze i pokornie odpowiedzieć sobie na pytanie, dlaczego ci ludzie, mimo że pracują bardzo dużo, to wciąż z roku na rok mają mniej pieniędzy.
    doceń 48
    • DR
      20.04.2018 20:58
      Można domniemywać, że najbogatsi ludzie w Polsce to mafiozi wyrośli z komuny. A takich można by pognębić i złupić. No bo czemu nie?
      • Marek
        21.04.2018 07:30
        Mafiozów należy gnębić za działalność przestępczą. A nie uderzać na odlew, gnębiąc przy okazji Bogu ducha winnych pracowników sektora IT, czy efektywnych przedsiębiorców.
        doceń 15
        0
    • E.
      21.04.2018 00:18
      "Zamiast nakładać kolejne podatki, żeby dać tym, którzy nie mają, trzeba w końcu szczerze i pokornie odpowiedzieć sobie na pytanie, dlaczego ci ludzie, mimo że pracują bardzo dużo, to wciąż z roku na rok mają mniej pieniędzy" - to prawda, w Polsce jest jeden z najwyższych w Europie poziom nierówności społecznych, czyli nasz system gospodarczy ma wady, które sprawiają, że wszyscy pracują jak woły (bo przyznajmy uczciwie - lenistwa w Polsce raczej nie ma, ludzie pracują jak szaleni we wszystkich zawodach), ale dobrze zarabiają tylko niektórzy.
      • Ukryty
        22.04.2018 13:40
        "to prawda, w Polsce jest jeden z najwyższych w Europie poziom nierówności społecznych" - i bardzo dobrze, to oznacza, że są jednostki które wyspecjalizowały się w świadczeniu usług lub produkcji w bardzo wysokim stopniu. Problem jest tylko wtedy, gdy te nierówności nie wynikają z bogacenia się ludzi i w ten sposób rozciągania tego wskaźnika, tylko z nieróbstwa i biednienia.
        doceń 2
        0
  • anielski
    20.04.2018 20:21
    Chciałem przypomnieć jeszcze raz standardowe i oklepane, ale chyba trzeba - ludzie lepiej zarabiający płacą JUŻ większy podatek. Jeśli zarabiam powyżej średniej krajowej to mój podatek jest większy od osoby która zarabia poniżej. Czy w związku z tym moje dzieci chodzą do lepszej szkoły? Czy NFZ traktuje mnie w specjalny sposób? Czy policja ochrania mnie lepiej? NIE. Ale płacę już większe podatki!
    doceń 52
    • E.
      21.04.2018 00:20
      "Czy w związku z tym moje dzieci chodzą do lepszej szkoły? Czy NFZ traktuje mnie w specjalny sposób? Czy policja ochrania mnie lepiej? NIE. Ale płacę już większe podatki!" - ale wysokość zarobków nie ma nic wspólnego z prawem do lepszych świadczeń!!! Ludzie, którzy w Polsce zarabiają mało, często pracują bardzo ciężko, ale system uniemożliwia im wyższy zarobek. Czy powinni być karani gorszą jakością usług publicznych, skoro wkładają w pracę tyle sił, ile mogą w swojej sytuacji? Mitem jest przekonanie, że więcej zarabia ten, kto dużo pracuje, a mało zarabiają lenie.
      doceń 4
    • NICK
      21.04.2018 09:59
      Właściwie skoro posiadasz więcej, to więcej korzystasz z ochrony policji czy wojska, możesz mieć więcej dzieci, które będą korzystały z edukacji, itp. Człowiek, który nic nie posiada nie potrzebuje ani policji, ani wojska, bo i po co? Oczywiście podatek dochodowy w ogóle jest bez sensu, powinien być tylko vat, zerowy na wszystko co do życia konieczne i wysoki na całą resztę - a traktować go trzeba jak każdą inną opłatę.
      • ulala
        21.04.2018 16:56
        Możesz rozwinąć tę myśl, w jaki sposób korzystam z usług wojska mając "więcej" (np.dom i samochód) niż mając "mniej" (np.mieszkając w wynajętej kawalerce i jeżdżąc tramwajem)? Widzialam ostatnio na autostradzie do Wroclawia konwój autobusów z kibolami jadącymi na mecz. Byli ochraniani ogromną liczbą uzbrojonych po zęby policjantow, gigantyczne koszty - - fajna zabawa za hajs podatników. Zresztą spytaj znajomych policjantów gdzie jeżdżą częściej na interwencje: do strzeżonych osiedli czy do zakazanych rewirów miasta.
        doceń 12
        0
  • Jurek
    20.04.2018 20:30
    Ale 3 mld zl na 5 samolotow dla vipow jest. A moze oglosic "podatek solidarnosciowy" na premie dla miniatrow?
    doceń 25
  • velario
    20.04.2018 20:44
    PiS = Patriotyzm i Socjalizm. I to jaki socjalizm!
    doceń 27
  • Mm
    20.04.2018 21:22
    Populizm i socjalizm
    doceń 13
  • nika
    20.04.2018 22:00
    Absolutnie się nie zgadzam z takim populistycznym pomysłem. Już jest nie jeden lecz dwa progi podatkowe, więc ci lepiej zarabiający płacą podatki wyższe niejako z dwóch powodów. Po wtóre - nie sztuka rozdawać cudze. A czy ktokolwiek pytał tych lepiej zarabiających (a tak na marginesie - co to znaczy?) czy i na ile wydają tylko na siebie, czy też właśnie wyręczają państwo w różnych akcjach pomocowych lub zwyczajnie - pomagając mniej zarabiającym członkom swojej rodziny. Nie podoba mi się to Janosikowanie. Ot, i tyle. Mam propozycję - znieść zawyżone kwoty wolne od podatków, jakie mają parlamentarzyści i wszystkie bonusy, jakie są związane z pełnionymi funkcjami i zajmowanymi stanowiskami, a za które "szary" obywatel, jeśli chce je mieć, płaci ze swojej kieszeni. Od telefonów po samochody. Oszczędności na pewno będzie sporo.
    doceń 13
    • NICK
      21.04.2018 09:53
      Jak się komuś to bardzo nie podoba, zawsze może zarobić mniej i płacić mniejsze podatki :>
      • PPP
        22.04.2018 19:52
        Pewnie, po co Polacy mają się bogacić, skoro mogą pozostać tak biedni jak są?
        Po co Polacy mają się uczyć, budować własne firmy działać tworzyć naszą gospodarkę, skoro mogą sobie to wszystko odpuścić i np. iść na piwo…
        PS. Nie myślałem, że spotkam tu bolszewików
        doceń 2
        0
    • Promyk
      21.04.2018 11:36
      Kryteria 500+ definiują krezusów - to ci, których dochód przekracza 800 zł/miesiąc/osobę (w przypadku dzieci niepełnosprawnych 1200 zł)
      doceń 4
  • Seitz
    20.04.2018 22:22
    Grunt się pali panu prezesowi pod nogami bo trend sondażowy się zmienił. Chętnie pomogę: 1. Więcej pozytywnego przekazu w wiadomościach. Mniej agresji w ustach pani Holeckiej. Mniej opluwania pana Tuska. Wszak część elektoratu jest jak zawsze na rozdrożu. Głosowało na PiS bo się znudziło platformą. Teraz zagłosuje na platformę bo szybko zmęczyło się pisem. 2. Pokazywać więcej dobra bez zabarwienia politycznego. W wojsku, w budownictwie, w drogownictwie dzieje się tyle dobrego, że codziennie bez emocji wynikających z kompleksów można poświęcić temu 5minut materiału, a nie ciągle tylko pani Wasserman, przesłuchanie syna Tuska i hgw. Bo wygląda to wszystko na rządy prawników. A siedzieć jeszcze nikt nie poszedł. 3.negatywne emocje pokazywane w TVP męczą każdego. Część winy jest przez widzą podświadomie przypisywana obecnej władzy jako odpowiedzialnej za kreowanie otaczającej nas rzeczywistości. 4. Tusk rządził długo i spokojnie. Tusk zafundował ludziom lata spokoju od zmartwien czy będą przedwczesne wybory jak w 2007 roku czy nie. Czy rozpadnie się koalicja czy nie. Czy biznesmen trafi za kratki za nie oddanie własnych pieniędzy państwu czy też nie. Czy rozpadnie się samolot w jaskini niedźwiedzia czy nie. Mimo tego że Tusk ideowo nie dorastał Kaczyńskiemu do pięt to nie był on małostkowym, mściwym małym człowiekiem.
    5. Tusk zachowałby spokój. Premii by ministrom nie odebrał. Tylko umiejętnie ludziom to wytlumaczyl. Paniczne ruchy pogłębią kłopoty pana prezesa zamiast go z nich wyciągnąć. Cieszą się nasi wrogowie bo widać że pana prezesa strach obleciał. Więc zacznie popełniać błędy. 6. Tusk szanował Ślązaków, nie gardził nimi co pan prezes daje wielokrotnie odczuć nawet w Koronie Królów ("na zachód od Będzina nic dobrego was nie spotka"). 7. Morawiecki jest dobrym gospodarzem kraju. Szydło jest dobrą gospodynią domową. Antoni Macierewicz był genialnym ministrem i bardzo brakuje go nie tylko dla wyrazistości partii. Duda jest niezłym prezydentem i proszę z nim nie walczyć. Bo on drugą kadencję ma pewną. A wy niekoniecznie.
    • bawidamek
      21.04.2018 14:18
      Pozwolę sobie tylko do ostatniego zdania, do poprzednich we w pełni demokratycznym kraju, a taki mamy, masz prawo. No więc nieznajomość prasy kobiecej szkodzi. A takowa nie tak dawno zapodała, iż Pani Pierwsza Dama źle się czuje w tej roli, i w żadnym wypadku nie zgadza się jej grać w następnym sezonie. Mamy więc bezapelacyjnie ostatnią kadencję Prezydenta, i czas prze-najwyższy rozglądać się za nowym. Działania PAD zresztą dobitnie to potwierdzają - ciąg dalszy nie nastąpi. Co do następcy, to nie widzę na tym stanowisku żadnego z Byłych (prezydentów i premierów), i mam nadzieję że i Ty uszanujesz moje do tego Prawo.
      doceń 2
    • przodownik pp
      21.04.2018 16:27
      > 4. Tusk rządził długo i spokojnie. Tusk zafundował ludziom lata spokoju od zmartwien czy będą przedwczesne wybory jak w 2007 roku czy nie. Czy rozpadnie się koalicja czy nie. Czy biznesmen trafi za kratki za nie oddanie własnych pieniędzy państwu czy też nie. Czy rozpadnie się samolot w jaskini niedźwiedzia czy nie. Mimo tego że Tusk ideowo nie dorastał Kaczyńskiemu do pięt to nie był on małostkowym, mściwym małym człowiekiem. <

      O tym kim był, i jaki był, zdecyduje Sąd.
      doceń 2
  • gosc
    21.04.2018 00:14
    Bardzo dobry pomysł, ci ludzie nie mają z czego żyć a bogacze obnoszą się ze swoimi fortunami i patrzą z pogardą na innych, pora aby popracowali nie tylko na swoje bogactwo ale także na tych którym zdrowie pracować nie pozwala.
    • ulala
      21.04.2018 08:58
      masz rację, bardzo dobry pomysł. Trzeba zrobić porządek z nierównością! Ładni obnoszą się ze swoją urodą. Pobrzydzić wszystkich! Zgrabni obnoszą się ze zgrabną figurą. Ubrać wszystkich w worki! Wykształceni obnoszą się ze swoją wiedzą. Zakazać edukacji!
      doceń 23
    • Ukryty
      22.04.2018 13:44
      Jak najszybciej trzeba ukrócić o głowę wysokich ludzi, bo ich wzrost przewyższa wzrost niskich ludzi! To oczywiście był żart. Jeśli Pan chce, aby bogaci dawali biednym to niech ich Pan poprosi albo sam stanie się bogaty i pomaga, a nie odbiera ludziom wolność i możliwość decydowania o swoim majątku!
      doceń 6
  • pawell
    21.04.2018 00:56
    Nikt z PiS tego głośno nie powie ale dla mnie sprawa jest jasna. Totalna ponownie zakiwała się o własne nogi. Wmanewrowała rodziców dzieci niepełnosprawnych w awanturę, więc PiS znalazł sposób który uderzy w zwolenników totalnej.
    Oczywiście zupełnie inną sprawą jest to, że problemy dzieci niepełnosprawnych i ich rodziców od dawna wymagają rozwiązania. Platforma przez 8 lat nie zrobiła dokładnie nic w tym kierunku. A wybuch protestu właśnie teraz, z taką gwałtownością i nieustępliwością wyraźnie wskazuje kto jest jego inspiratorem.
    doceń 13
    • gosc
      21.04.2018 08:05
      Sponsorzy totalnej zapłacą za ich pomysły i dobrze.
      • nika
        21.04.2018 10:18
        A kto powiedział, że dobrze zarabiają tylko zwolennicy totalnej???
        doceń 9
        0
    • nika
      21.04.2018 10:20
      "wybuch protestu właśnie teraz, z taką gwałtownością i nieustępliwością wyraźnie wskazuje kto jest jego inspiratorem." Nie twórz teorii spiskowej. Po prostu ci ludzie są u granic wytrzymałości i raz po raz próbują się przypomnieć, że jeszcze żyją. Tyle, że nikt u "góry" tak naprawdę ich nie słucha, nie chce słyszeć. To wcale nie jest pierwszy ich protest.
      doceń 9
  • Zaniepokojony
    21.04.2018 09:04
    Nie można zmuszać ludzi żeby dzielili się swoimi pieniędzmi.... Socjaliści...
    doceń 21
    • NICK
      21.04.2018 09:40
      Słuchaj, zasady ustala społeczeństwo, które daje ci rynek. Jeśli chcesz z tego korzystać i zarabiać, to będziesz płacił podatki w takiej wysokości jak ci, którzy tworzą to społeczeństwo ustalą. Jeśli bardzo ci się to nie podoba, zawsze możesz wyjechać tam gdzie podatków nie ma, na przykład na księżyc.
      • RUMCAJS
        21.04.2018 14:09
        Nie trzeba na księżyc, wystarczy do innego kraju w UE, gdzie są rozsądniejsze podatki. Rozgarnięci ludzie, którzy włożyli w swoje wykształcenie lata pracy, po prostu opuszczą ten kraj, a zostaną sami bezrobotni z emerytami. Ciekawe kto ich potem utrzyma :-) Tak kończy każdy socjalizm. Będzie druga Grecja albo Wenezuela.
        doceń 13
        0
      • PPP
        22.04.2018 20:19
        Społeczeństwo tworzy rynek, który sam ustala ceny i płace. Natomiast podatki nie mają z tym nic wspólnego - są ustalane przez politykierów których jedyny związek z społeczeństwem polega na tym że część bo nawet nie większość ich wybrała.( około połowa wyborców olewa wybory i w ogóle nie głosuje nie widząc różnicy pomiędzy politykierami poszczególnych frakcji)
        PS. Za granicą podatki są mniejsze i prostsze więc rzeczywiście coraz więcej Polaków przenosi tam swą działalność, nie wiem tylko czy to powód do radości :/
        doceń 1
        0
  • TAKA PRAWDA
    21.04.2018 10:08
    Socjalizm jest gorszy od komunizmu. Ten drugi zabija od razu, socjalizm męczy człowieka całe życie.
    doceń 15
    • gosc
      21.04.2018 10:52
      Ty byś pewno wolał drapieżny bezlitosny kapitalizm gdzie silny niszczy słabego i nikt nie stanie w obronie tego słabego bo po co, jeszcze by coś stracił na tym. Pismo Święte nie zakazuje bogacenia ale to bogactwo ma służyć biedniejszym a nie jeszcze większemu bogaceniu się.
      • RUMCAJS
        21.04.2018 14:10
        Pismo Święte też zabrania kradzieży: "ani żadnej rzeczy która jego jest".
        doceń 6
        0
      • gosc
        21.04.2018 15:46
        Pismo Św mówi też, oddaj Bogu co należy do Boga a cezarowi co należy do cezara, taka była odpowiedź Jezusa na pytanie czy należy płacić podatki.
        doceń 3
        0
      • p
        21.04.2018 16:21
        Taak, drapieżny bezlitosny kapitalizm, tylko że jakieś dwa miliony Polakow dobrowolnie udało się do tego drapieżnego bezlitosnego kapitalizmu. Jakoś nie ma chętnych do Korei Północnej.
        doceń 10
        0
  • Nowak
    21.04.2018 11:00
    "Socjalizm każdemu równo nosa utrze, bogatych zdusi jutro, a biednych po jutrze"
    doceń 15
  • gosc
    21.04.2018 11:04
    Kiedy bogaty młodzieniec który zachowywał wszystkie przykazania zapytał Jezusa co jeszcze ma robić aby osiągnąć życie wieczne, Jezus mu odpowiedział, sprzedaj swój majątek i rozdaj wszystko ubogim, ten się ogromnie zasmucił bo żal mu było swego bogactwa. Tak samo jak ów młodzieniec uważa większość komentujących tutaj, ogromnie żal wam swoich majątków.
    • inny gosc
      21.04.2018 12:29
      Zwróć tylko uwagę na istotną różnicę - Jezus nie zmusił młodzieńca do oddania majątku, z jego strony pojawiła się tylko sugestia. Państwo z kolei pobiera podatki pod przymusem wynikającym z posiadania aparatu represji. Pomagam innym z dobroci serca, a nie dlatego, że Ty chcesz mi to nakazać.
      doceń 12
      • gosc
        21.04.2018 13:38
        Ponieważ takich jak Ty którzy pomagają z dobroci serca jest znikoma ilość i nie jesteśmy w stanie pomóc wszystkim potrzebującym nawet gdybyśmy oddali wszystko co mamy, państwo przejmuje więc inicjatywę i ujmie trochę bogactwa bogatym aby dać to biednym. Gdyby państwo poprosiło tylko aby każdy bogaty dobrowolnie podzielił się swoim majątkiem, apel ten nie odniósłby żadnego efektu, dlatego będzie obowiązkowy podatek który zmusi i będzie uczył dzielenia się z innymi. Może w końcu bogaci zrozumieją, że nie są sami na tym świecie, że jest ktoś komu mogą pomóc jak nie dobrowolnie to pod przymusem.
        doceń 4
        0
      • Do gościa z 13:38
        21.04.2018 16:17
        Byłeś kiedyś w USA, najbogatszym kraju świata? Jest tam dużo ludzi naprawdę bogatych, ponieważ system prawny i podatkowy sprzyja bogaceniu się ludzi, a żaden normalny polityk nie nawołuje z=do zabrania bogatym i dania biednym, bo obwołanoby go wariatem. Otóż gdy człowiek jest naprawdę bogaty, zabezpieczył siebie i swoją rodzinę , to nie konsumuje w nieskończoność, tylko zakłada fundację dobroczynną. W USA jest to bardzo powszechne. Instytucje te wspierają rozwój badań naukowych, kultury (np.Guggenheim Museum), oswiaty (Harvard!) wspierają zdolną młodzież, chorych i niepełnosprawnych, struktury wyznaniow czy drużyny sportowe. Nie wiem skąd tzałożenie, że biedni są dobrzy a bogaci z założenia to szuje (poza "znikomą ilością"). Kiedy człowiek zaspokoi swoje potrzeby, to szuka wyższego sensu i chce swoje życie uznać za spełnione, zatem kieruje się szlachetnymi pobudkami. Tak trudno to zrozumieć?
        doceń 7
        0
      • gosc
        21.04.2018 17:02
        Tak, tak, np fundacja Sorosa, gender, kliniki aborcyjne itd. itp.
        Byłeś w USA ale chyba na hamburgera.
        doceń 2
        0
      • do Goscia
        21.04.2018 19:59
        Zapomniałeś o szczepionkach, GMO, chemtrails i sświatowym rządzie ukrywającym prawdę o płaskiej ziemi. Co do hamburgerów, w USA jedzą je biedni. Bogaci jedzą fit jedzenie. Ale to kwestia świadomości, nie pieniędzy.
        doceń 4
        0
    • RUMCAJS
      21.04.2018 12:37
      A słyszałeś o innych fragmentach? "Kto nie chce pracować, niech też nie je!" albo "Nie kradnij"? Pomoc innym powinna być dobrowolna i płynąca z czyjegoś serca. Inaczej to jest zwykła kradzież czyichś owoców pracy.
      doceń 12
      • gosc
        21.04.2018 13:28
        Te podatki nie pójdą na tych co nie chcą pracować, tylko na niepełnosprawnych czyli na tych co nie mogą pracować bo nie pozwala im na to ich stan zdrowia a to jest kolosalna różnica której raczyłeś nie zauważyć. Dobrowolna pomoc? A kto z bogatszych oddaje coś komuś dobrowolnie, są takie przypadki ale należą do rzadkości, większość jeszcze by tym biednym odebrała nawet to co mają.
        doceń 4
        0
      • Ukryty
        22.04.2018 13:50
        Do Gość: to nie ma znaczenia! Cel nie uświęca środków. To bez znaczenia czy ktoś jest nierobem, niepełnosprawnym, leniem czy nieukiem; cudze pieniądze to cudze pieniądze, a nie jego.
        doceń 4
        0
    • Gosc
      21.04.2018 14:55
      Przeciez pare dni temu pan premier chwalil sie super budzetem i rozdawal pieniadze na lewo i prawo. A o najslabszych zapomnial i akurat na nich mu nie starczy??? A moze po prostu wtedy klamal?
      doceń 13
  • Dramat
    21.04.2018 11:13
    bardzo dobry pomysl? XDDD bo co, bo "Ci" bogaci się dorobili i mają oddawać pieniądze dla biednych, dorobili się ciężką pracą a nie leserstwem jak większość społeczeństwa. Nie Pozdrawiam
    doceń 8
  • trurl
    21.04.2018 13:46
    Danina jest cool ! Teraz Totalna Klappozycja trzy razy się zastanowi, zanim przywlecze do Sejmu kolejną Grupę Potrzebującą Wsparcia. A dopilnować tam proszę żeby zapłaciła też Specjalna Kasta i EuropOsły.
    • GOSC
      21.04.2018 18:32
      Najpierw oczywiscie zaplaca ministrowie, bo premie sie wrzuca do dochodow. Moze i prezes sie na to zalapie ze swoja odprawa emerytalna? Dobry przyklad powinien isc od rzadzacych. Cudze latwo zabierac.
      A co przezorniejsi i zaradniejsi pojada do normalnych krajow ze stabilnymi systemami podatkowymi. Zostana niezaradni na 500! z obiecana emerytura za siedzenie przy dzieciach. ciekawe z czego PiS te zasilki i emerytury wyczaruje?
      doceń 7
  • gosia
    21.04.2018 14:55
    Do Gościa z 13.38 Na Damę z łasiczką mamy kasę , na rejsy dookoła świata też , na wysokie nagrody w spółkach SP są, koszt obsługi programu 500 + (2017 -400 milionów) ,i wiele innych , pieniądze są ale na niepełnosprawnych nie ma.Nie ma bo dla PIS-u nie liczą się w sondażach wyborczych bo czy niepełnosprawni pójdą na wybory ? Morawieckiemu skończyły się pomysły skąd mieć kasę bo wydali na obietnice .Teraz będą obiecywać gruszki na wierzbie.
    doceń 17
  • ulala
    21.04.2018 16:29
    Zwolennikom zabierania bogatym przypominam, że to bogaci dają pracę biednym. Jeśli zabierzecie bogatemu majątek, np.fabrykę, to tysiąc jej pracowników pójdzie na bezrobocie. Ten (były) wlaściciel sobie poradzi, skoro jest rzutki i przedsiębiorczy, np.stworzy nowy biznes (tym razem w szarej strefie), natomiast tysiąc niemobilnych i ich rodziny będą klepać biedę. Ale co tam, będzie medialna sprawiedliwość społeczna.
    doceń 43
  • ulala
    21.04.2018 16:47
    Dodam jeszcze, że dzięki bogatym jednostkom bogaci się całe spoleczeństwo. Bogaty wybuduje rezydencję - zarobią budowlańcy, potem ochroniarze, ogrodnicy, sprzedawcy mebli i obrazówitp. Bogaty wynajmie trenera personalnego i nauczycieli języków dla dzieci, leczy się prywatnie odciązając budżet, kupuje towary i usługi. Mnóstwo biednych ludzi na tym zyskuje. Im więcej bogatych, tym bogatsze cale społeczeństwo.
    doceń 34
Dyskusja zakończona.

Ze względów bezpieczeństwa, kiedy korzystasz z możliwości napisania komentarza lub dodania intencji, w logach systemowych zapisuje się Twoje IP. Mają do niego dostęp wyłącznie uprawnieni administratorzy systemu. Administratorem Twoich danych jest Instytut Gość Media, z siedzibą w Katowicach 40-042, ul. Wita Stwosza 11. Szanujemy Twoje dane i chronimy je. Szczegółowe informacje na ten temat oraz i prawa, jakie Ci przysługują, opisaliśmy w Polityce prywatności.

Zapisane na później

Pobieranie listy

Reklama