Nowy Numer 16/2024 Archiwum
  • Gość
    11.07.2017 18:52
    Mysle ze dopiero jak ludzie zaczną słuzyc Polsce ojczyznie a nie parti takiej czy innej to zacznie sie dziac dobrze w naszym Kraju a tak igrzyska igrzyska
    doceń 23
    • Gość
      14.07.2017 09:49
      Jak służyć Ojczyźnie skoro ta Ojczyzna rękami PIS i kościoła okrada tą Ojczyznę. PIS poprzez złodziejstwo a kościół oszustwa podatkowe. Bo jak inaczej nazwać moje 900 zł. wpłacone na probostwo za wymaganą opłatę cmentarną plus za postawienie rodzicom nagrobka. Opłata z góry ustalona przez kościół a na dowodzie wpłaty napisano "Ofiara". Jaka to ofiara skoro była podana suma? A jaki podatek z tego tytułu kościół odprowadził ? Czyż to nie oszustwo? Zgodnie z prawem ? O takie przekręty i okradanie OJCZYZNY musimy walczyć po usunięciu tej ZŁEJ, faszyzującej ZMIANY.
      doceń 4
  • hania
    11.07.2017 18:57
    Takie postępowanie jest karygodne! Swego czasu ( w ramach "dobrej zmiany") z radiowej Dwójki zostal zwolniony znany, ceniony, nagradzany, lubiany Marcin Majchrowski. Do dziś go brak...
    doceń 23
  • gut
    11.07.2017 19:23
    Pilot, Przycisk w Urządzeniu jest - Władzą, Demokracją, Złotym Środkiem... :) Tak, to się tłumaczy w debacie publicznej. :))
    doceń 4
  • Acton
    11.07.2017 19:25
    Znajdzcie sobie listę pytan, ktory ten osobnik przygotowal dla premier. Byly obcesowe, jak z tvn, niekiedy wrecz niegrzeczne. Niech idzie do swoich mocodawcow
    • Gość
      11.07.2017 22:51
      Jasne, dziennikarz przeciez powinien byc mily i wygodny. Co tam wiarygodnosc, dociekliwosc, czy nawet prawda. Niech zyje propaganda Panie Acton i ukazujmy rzadzacych jak polbogow greckich! Mamy juz piekne przyklady za wschodnia granica i w Korei.
      doceń 29
    • rsk
      12.07.2017 02:34
      Proszę łaskawie zauważyć, że minęły już czasy "Trybuny Ludu" i rozmowy na kolanach z sekretarzami KC PZPR. Ja płacę abonament RTV regularnie od lat i nie życze sobie, aby media publiczne były propagandową tubą władzy.
      doceń 31
      • Gość
        13.07.2017 20:50
        Lepiej jak będą propagandową tubą opozycji i takim tvn bis.
        doceń 2
        0
      • Gość
        29.07.2017 10:35
        jeśli płacisz od lat - to znaczy, że nie życzysz sobie, żeby media były propagandową tubą TEJ władzy. Bo wcześniej były poprzedniej i to Ci widać nie przeszkadzało. Chyba że płacisz od lat... dwóch.
        doceń 0
        0
      • rsk
        01.08.2017 05:45
        Najlepsze są argumenty w stylu: A u was Murzynów biją ! Skąd wiesz, co i kiedy mi przeszkadzało ? Szanowny Panie/Pani, ja jestem w wieku takim, że pamiętam jeszcze telewizję za czasów Gomułki i Gierka, nie wspominając okresu późniejszego, stąd też mam odpowiednią skalę porównawczą. Żadna władza bez grzechu nie była, ale takie przegięcie propagandowe, jak aktualnie obserwuję, to kojarzy mi się jedynie z czasami komuny. Jeśli nawet trafi się rozmowa prowadzona "nie na kolanach", to okazuje się, że dziennikarz ma problemy. Ponoć pracy nie stracił, ale czy nadal robi to co poprzednio ?
        doceń 2
        0
  • Yuppa
    11.07.2017 20:15
    Zastanawiam się co by było, gdyby Redaktor "GN" zapytał się Biskupa Sufragana dlaczego jest tak mało aktywny i chowa się za ks. Biskupa Ordynariusza ! wiem, wiem....... Redaktor Gościa Niedzielnego jest na tyle delikatny i zna katechizm dziennikarski, że wie, że takich pytań się nie zadaje !!! Ale gdyby.................?
    doceń 18
    • rsk
      12.07.2017 02:45
      Szanowny Panie/Pani ! Prosze zauważyć, że jest bardzo istotna różnica między władzą administracyjną państwa a hierarchią duchowieństwa Kościoła Katolickiego. Natomiast nic nie stoi na przeszkodzioe, aby któryś z redaktorów GN, jako jednego z najbardziej popularnych tygodników w Polsce, przeprowadził rozmowę z p.Premier, zadając jej różne dociekliwe pytania (niekoniecznie wygodne dla niej), a czytelnicy chętnie przeczytają odpowiedzi.
      doceń 17
      • Gość
        12.07.2017 16:08
        gdzie tu różnica, czy to pani premier czy biskup pewien poziom kultury obowiązuje, rozmowa w radio służy nawiązaniu komunikacji między gościem audycji a słuchaczami, ustawianie rozmowy w formie besztania gościa pod byle nieistotnym pretekstem to sesja z psychopatą nie wywiad i zakłada, że i odbiorcy są podobnie skrzywieni jeśli lubią ten klimat, widocznie jednak większość w tym szef stacji jest normalna i tego nie lubi
        doceń 6
        0
      • Gość
        13.07.2017 21:10
        Trzeba widać dosadniej. Różnica jest zasadnicza - rząd jest wybierany demokratycznie, a ustrój kościelny to monarchia elekcyjna. Dotarło?
        doceń 4
        0
  • Tadeusz
    11.07.2017 21:20
    Powtórzę swój wpis, bo bardzo pasuje do tego tematu: Nie mam nic przeciwko silnej Polsce, konserwatyzmowi, uczciwości w polityce, rozliczeniu kogoś za to co zrobił kiedyś źle, ale z rządami Prawa i Sprawiedliwości mam kłopot. Oglądałem wczoraj program TVP3 Info podczas relacjonowania wydarzeń z Warszawy. W studiu siedziało trzech publicystów z prawicowych mediów + pani poseł z PIS. Wszyscy mówili to samo, a mianowicie, że Polacy są okłamywani przez jakieś siły elitarno-lewicowo-liberalne, które chcą tym Polakom narzucić swoją jedyną narrację. No brzmi to jak scena z "Misia": w mediach, o których prezes Kaczyński mówi, że nareszcie wprowadzono w nich pluralizm, ludzie o tych samych poglądach, jedyni występujący, krytykują innych za narzucanie poglądów. Czy Wy, wyborcy PIS, naprawdę w to wierzycie? Moim zdaniem popełniacie wielki błąd. Zbyt bardzo utożsamiacie się z partią na którą głosowaliście. Na polityków należy głosować, jako na naszych reprezentantów, a potem konsekwentnie patrzyć im na ręce. Politycy mają to do siebie, że kłamią i lawirują. PIS przekonał swoich wyborców, że jest dziewicą na białym koniu. I wyborcy w to wierzą. Ze szkodą dla wszystkich. A więc mamy: "pluralistyczne" media, ustawę o policji, która pozwala pozyskiwać dane o obywatelach bez koniecznej zgody sądu, rozluźnienie wymagań wobec pracowników służby cywilnej, upolitycznianie władzy sądowniczej(wierzycie, że receptą na poprawę działania sądów jest upolitycznienie do kwadratu), arogancję (Minister Szyszko, który o zwierzętach żyjących w lasach mówi używając sformułowania "kiedy ja mam takie żubry", jakby to był jego prywatny folwark) i ministra obrony narodowej, który w żaden sposób nie odnosi się do poważnych, opartych na dokumentach zarzutów - nawet gdyby były nieprawdziwe to na drugi dzień po publikacji powinien przedstawić dowody, że to kłamstwo. Do dziś wszyscy milczą. W normalnym kraju, powinien być zawieszony do wyjaśnienia sprawy. Czy my mamy jednak normalne państwo?
    doceń 31
  • amico
    11.07.2017 21:26
    Brawo Panie Redaktorze! Szkoda dziennikarza ale to tylko zaszkodzi PiS i tzw. mediom publicznym!
    doceń 16
  • max
    11.07.2017 22:24
    Zapytałem się na portalu niezależna dlaczego w Wiadomościach w odniesieniu do ludobójstwa na Wołyniu i Wschodniej Małopolsce użyto terminu czystka etniczna, zaś w programie Minęła 20 o dużo mniejszej oglądalności już prawidłowo zaczęto nazywać tę zbrodnię jako ludobójstwo. Pytanie ocenzurowano zresztą nie pierwszy raz. Pół biedy jak się usuwa pytanie gorzej jak człowieka który je zadaje.


    Smutne jest to że owszem jest wolność słowa, można pytać się o co chce, mieć własne poglądy tylko wówczas niestety trzeba mieć "twardy tyłek". Tak było za PO i jest obecnie niewiele się w tym temacie zmieniło. Niestety samodzielne myślenie jest źle widziane .
    doceń 7
  • Gość
    11.07.2017 23:35
    Uważam, że to był chamski i niedopuszczalny sposób przeprowadzania rozmowy z kimkolwiek.
    • Gość
      12.07.2017 10:12
      może chodziło o styl prowadzenia rozmowy ogólnie zbyt napastliwy, pytania wcale nie były ciekawe, mało istotne raczej, znalazły by się ciekawsze kwestie, żeby wysmażyć tanią sensację i kontrowersje, szukał na siłę pytań "niewygodnych", brak pytań interesujących dla odbiorców, więc logiczne, że lepiej niech szuka roboty w Fakcie, "Nie" jak jeszcze istnieje, albo w "Angorze"
      doceń 4
  • adamp_314
    11.07.2017 23:40
    adamp_314
    Własnym oczom nie wierzę - zgadzam się z Redaktorem w 100% :)
    doceń 23
  • Bogdan
    12.07.2017 00:25
    Solidny wywiad ? Wielokrotne przerywanie czy wchodzenie w słowa i do tego pomylenie ministra Adamczyka z Kowalczykiem. To solidność wg GN ? Rozważyłbym raczej urlop dla red.Teistera.
    doceń 11
    • mrvn
      12.07.2017 16:19
      Tak, bardzo słusznie, niech Pan wyśle red. Teistera na urlop, a potem go usunie z gościa, niech idzie do Agory, przecież śmiał skrytykować politykę prezesa pluralistycznej TVPis...
      doceń 12
  • Gość
    12.07.2017 08:03
    Jak w "Zakazanych piosenkach" - "Wszak kultura nie zabrania robić takie polowania", na dziennikarzy i nie tylko.
    doceń 13
  • Andrzej z Goliny
    12.07.2017 08:17
    Bardzo źle się dzieje, skoro PiS pozwolił, aby na szczyty władzy wepchnęły się miernoty. Bliskie mi są wartości, za jakimi opowiada się PiS, bo i sam jestem członkiem, ale jak wszędzie lansować jest zasada: "bierny, ale wierny". Jako człowiek w ósmej dekadzie życia z dużym doświadczeniem zawodowym i jako człowiek Kościoła, oczekuję wierności zasadom i transparentności oraz mądrego i roztropnego "dobierania kadr". To, że ktoś jest dobry, nie wystarcza, aby mógł być na eksponowanym stanowisku. Nie można zapominać, że wierności, roztropność i mądrości, muszą mieć zasadnicze znaczenie, aby trwać i zmieniać Polskę na lepsze.
    doceń 13
  • Gość
    12.07.2017 08:39
    A skàd mamy pewność że za ten wywiad został zwolniony?? Może sà też inne sprawy o których nie wiemy. " Nie sàdźcie, a nie będziecie sàdzeni"
    doceń 13
  • Gość2
    12.07.2017 08:59
    Przepraszam, ale skąd pewność redaktora, że właśnie za to został usunięty? Za chwilę okaże się, że to fejk njus i co wtedy pan redaktor powie?
    doceń 17
  • Fidel Castro
    12.07.2017 09:31
    Nie po to Kurski wymieniał kadry aby teraz słuchać niewygodnych pytań.Pytania powinny być tylko pozytywne. Przykładowo my na Kubie mamy takie pytania: Czy to prawda że dzięki naszemu kochanemu Fidelowi mamy na naszej wyspie tyle słonecznych dni ?
    doceń 21
  • Tommy
    12.07.2017 10:10
    Lewackie wirtualmemidia.pl nie są wiarygodnym źródłem informacji. Zawsze atakowały bezpardonowo PiS. A dziennikarz pewnie nie jedno ma na sumieniu - rzeczy wcale nie związane z tym wywiadem..
    • Gość
      12.07.2017 10:17
      ale chciał odejść z fasonem jako męczennik za wolność słowa i stąd taki wywiad
      doceń 8
    • Gość
      12.07.2017 19:34
      Niejedno «wiele, dużo» słownik PWN. Argumenty na poziomie "z jemu z ust śmierdzi".
      • Gość
        13.07.2017 21:14
        a jemu - słownik ortograficzny. Jak poprawiasz, to rób to dobrze:)
        doceń 3
        0
  • Gość
    12.07.2017 10:29
    Dziwne zjawisko obserwuję wśród przeciwników PIS. Wg nich media publiczne nie powinny być tubà propagandowà rzàdu, ale zupełnie im to nie przeszkadzało kiedy rzàdziła PO. Dlatego kochani przeciwnicy aktualnego rzàdu: wasze opinie sà baaaardzo niewiarygodne!!
    • mrvn
      12.07.2017 16:25
      Jestem przeciwnikiem obecnego TKMu. Podobnie, jak byłem przeciwnikiem poprzedniego TKMu. Czemu Pana/Pani zdaniem moje opinie są niewiarygodne? Bo teraz kradną nasi złodzieje i liżą buty naszym ulubieńcom? Kali podskakuje z radości, jego koncepcje - jak widać - ciągle znajdują u nas bardzo podatny grunt...
      doceń 11
      • Gość
        15.07.2017 10:26
        Dlatego, że wtedy siedział Pan cicho:) Dokładnie jak agent Bolek, który też podobno zawsze był przeciw. Nawet jak brał pieniądze to w środku był przeciw! Taki nasz Bolek.
        doceń 0
        0
      • Gość
        16.07.2017 11:27
        gościu powyżej, udowodnij że nie byłeś agentem
        doceń 3
        0
    • Gość
      13.07.2017 01:08
      Tylko że za PO telewizja publiczna nie była tubą propagandową rządu. Przykładowo, w styczniu 2017 r. gościem wiadomości 16 razy był sam jeden polityk z partii rządzącej, przez co w studiu nie było nikogo, kto mógłby krytycznie odnieść się do jego słów. Dwa lata wcześniej taka sytuacja miała miejsce 3 razy. Widzisz różnicę ?
      • Gość
        15.07.2017 10:28
        Dlatego, że wcześniej ta sytuacja miała miejsce po 3 razy... w każdej telewizji. Razem wychodzi trzy razy większa propaganda. Ale Ty tego nie dostrzegasz oczywiście.
        doceń 0
        0
  • Malczki
    12.07.2017 14:38
    Trzeba być bezczelnym hipokrytą, aby kogoś krytykować za coś, co samemu się robi!!! Wyrzucanie z anteny, czy wyrzucanie wpisów, to taka sama cenzura!
    doceń 13
    • Gość
      13.07.2017 23:59
      Pierwszy raz się z Tobą Maluczki zgadzam w 100 %. Masz całkowitą rację.
      doceń 5
  • GośćSiedzący
    12.07.2017 19:52
    wg. mnie dobra zmiana to zmiana polegająca na tym, że nie robimy tego samego zła tylko silniej i gorzej. Zło zamieniać nA DOBRO A LICYTOWAĆ SIĘ KTO JEST BARDZIEJ ZŁY. Tak tow. z PiS
    doceń 8
  • piotem
    13.07.2017 07:47
    piotem
    Dziwię się, bo gdyby TVP zapraszała np. profa Jana Hartmana, profę Środę, Krystynę Koftę, panią Senyszyn itd, itp. Cz to oznacza, że zachowała by pluralizm światopoglądu? Czym różniłaby się TVP od TVN i POlsatu i Super-stacji. Niczym. W ramach fałszywie pojętego pluralizmu mielibyśmy MONOLIT MEDIALNY. I to już przerabialiśmy panie redaktorze.
    doceń 6
  • Wolfram
    13.07.2017 08:11
    do piotem. Ano różnica byłaby taka, że prof. Hartmanowi można by zadawać niewygodne pytania, czego TVN itp. by nie zrobiły. I byłoby o co pytać.
    doceń 5
  • Gość
    13.07.2017 09:22
    Panie redaktorze pisze pan o wywiadzie którego polowa albo więcej tu komentujących nie słyszała. Więc pan też uprawia propagandę w druga stronę. Kiedy się pisz taki artykuł to trzeba załączyć treść wywiadu lub nagranie. Bo może Pan też jest stronniczy?
    doceń 13
  • Gość
    13.07.2017 20:44
    Do wiadomości p. Redaktora:
    to nie był kongres PiS tylko Zjednoczonej Prawicy, warto pisać o faktach a nie wymyślać je na nowo po swojemu.
    po drugie, to nie były pytanie niewygodne tylko po prostu głupie i bezsensowne.
    doceń 10
  • Gość
    13.07.2017 20:47
    "dlaczego jako premier nie przemawiała na kongresie PiS, dlaczego nie była wśród oficjeli, którzy spotkali się z Donaldem Trumpem w czasie jego wizyty w Polsce"

    Pytania na poziomie TVN24 czyli pajacowanie.
    doceń 11
  • Gość
    13.07.2017 21:09
    Z sąsiedniego artykułu wynika, że od 17.07 pan redaktor wraca do normalnej pracy, a teraz przebywa na normalnym urlopie i nikomu przez myśl nie przeszło, żeby go zwalniać. I teraz powstaje problem - czy to szefostwo się ugięło przed nagonką, czy może (i dlaczego w ogóle nie rozpatrujemy takiej możliwości) mówią prawdę, a to dziennikarz zawinił?

    Nie twierdzę, że tak jest na pewno - ale czy sprawiedliwym jest dawać w sporze wiarę wyłącznie jednej stronie i nie wysłuchać nawet drugiej?
    doceń 10
  • Seitz
    14.07.2017 14:03
    Głos rozsądku, który może pomóc Pisowi. Bo nie pomaga mu ani nachalna propaganda, ani misiewicze, ani córka leśniczego.
    doceń 10
  • Marek
    14.07.2017 17:10
    Czyżby GN miał w swoich szeregach kreta?
    doceń 10
  • do Redaktora
    15.07.2017 20:55
    Panie Wojtku, pewnie już piszą Panu wilczy bilet...
    doceń 4
  • Gość
    06.08.2017 11:12
    WT to kret, albo robi krecią robotę. GN daleko z taką linią nie zajedzie, chyba że ma innego sponsora.
    doceń 0
Dyskusja zakończona.

Ze względów bezpieczeństwa, kiedy korzystasz z możliwości napisania komentarza lub dodania intencji, w logach systemowych zapisuje się Twoje IP. Mają do niego dostęp wyłącznie uprawnieni administratorzy systemu. Administratorem Twoich danych jest Instytut Gość Media, z siedzibą w Katowicach 40-042, ul. Wita Stwosza 11. Szanujemy Twoje dane i chronimy je. Szczegółowe informacje na ten temat oraz i prawa, jakie Ci przysługują, opisaliśmy w Polityce prywatności.

Wojciech Teister

Redaktor serwisu internetowego gosc.pl

Dziennikarz, teolog. Uwielbia góry w każdej postaci, szczególnie zaś Tatry w zimowej szacie. Interesuje się historią, teologią, literaturą fantastyczną i średniowieczną oraz muzyką filmową. W wolnych chwilach tropi ślady Bilba Bagginsa w Beskidach i Tatrach. Jego obszar specjalizacji to teologia, historia, tematyka górska.

Kontakt:
wojciech.teister@gosc.pl
Więcej artykułów Wojciecha Teistera

Zobacz także