O wyższości Bożego Narodzenia

Fakty i opinie - ek

|

GN 48/2010

publikacja 05.12.2010 21:52

USA. American Family Association (AFA), największa w USA chrześcijańska organizacja rodzin, wygrywa wojnę ze sklepami, które lekceważą religijny wymiar Bożego Narodzenia.

Randy Sharp, koordynator bojkotu, poinformował, że w ciągu ostatnich 5 lat odsetek sprzedawców, którzy przestali cenzurować święta z powodu ich religijnego wymiaru wzrósł z 20 do 80 proc. – Politycznie poprawna paplanina znika – powiedział Sharp.

Coraz więcej sklepów zaczyna ponownie używać słów „Boże Narodzenie”, reklamując sprzedaż swych produktów. Amerykańska sieć supermarketów Walmart zastąpiła określenie „świąteczny sklep” wyrażeniem „bożonarodzeniowy sklep”.

Dostępna jest część treści. Chcesz więcej? Zaloguj się i rozpocznij subskrypcję.
Kup wydanie papierowe lub najnowsze e-wydanie.