Sukces antyaborcyjnego spotu

Fakty i opinie - tj/KAI

|

GN 09/2010

publikacja 03.03.2010 11:22

USA. Niemal dwa miliony zwolenników aborcji przyznało, że ponownie przemyślało swój stosunek do życia nienarodzonego.

Sukces antyaborcyjnego spotu Tim Tebow z matką fot. AP Photo/Focus on the Family

To efekt antyaborcyjnej reklamy nadanej 7 lutego w przerwie finału futbolu amerykańskiego Super Bowl. Mówią o tym najnowsze badania opinii publicznej w USA. 30-sekundowy spot, w którym matka słynnego amerykańskiego napastnika Tima Tebowa opowiada, że omal nie straciła syna, gdy lekarze sugerowali aborcję, obejrzało 92,6 mln widzów.

Większość respondentów pozytywnie oceniła emisję reklamówki. Tylko 8 proc. zapytanych uznało to za niewłaściwe. Spot przygotowała i zamówiła emisję organizacja chrześcijańska „Focus on the Family”, związana z ruchem ewangelikalnym. Emisja kosztowała około 2,8 mln dolarów.

Dostępna jest część treści. Chcesz więcej? Zaloguj się i rozpocznij subskrypcję.
Kup wydanie papierowe lub najnowsze e-wydanie.