Wzrost sprzedaży "Gościa Niedzielnego"

ps

|

GN 35/2009

publikacja 25.08.2009 15:34

Prasa. Tylko „Gość Niedzielny” i „Tygodnik Powszechny”, jako jedyne wśród tygodników opinii w Polsce, zanotowały wzrost sprzedaży w czerwcu 2009 roku, w porównaniu do czerwca roku poprzedniego.

Wzrost sprzedaży "Gościa Niedzielnego"

Sprzedaż „Gościa” na poziomie 132 287 egzemplarzy tygodniowo zapewniła ponad 6-procentowy wzrost. Średnia sprzedaż „Tygodnika Powszechnego” wyniosła 19 225 egzemplarzy.

Sprzedaż „Polityki”, która nadal jest liderem wśród tygodników opinii, wyniosła 139 818 egz., czyli o 4,5 proc. mniej niż w analogicznym miesiącu 2008 roku. Najwięcej – aż 24 proc. – stracił „Przekrój” – wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy (sprzedaż ogółem).

Jeżeli wziąć pod uwagę porównanie I półrocza bieżącego roku do I półrocza ub.r., „Gość Niedzielny” zanotował wzrost sprzedaży o 5,36 proc. – sprzedawał średnio 136 779 egzemplarzy. Był to jedyny wzrost sprzedaży wśród tygodników. „Przewodnik Katolicki”, ze sprzedażą w I półroczu na poziomie 28 364 egz., zanotował spadek sprzedaży o 0,9 proc.

Sprzedaż „Tygodnika Powszechnego” wynosiła średnio 19 393 egz., co daje ponad 8-procentowy spadek w porównaniu do I półrocza 2008 roku. Tygodnik „Niedziela” nie udostępnia danych sprzedażowych, dlatego nie znalazł się w niniejszym zestawieniu.

Dziękujemy, że z nami jesteś

To dla nas sygnał, że cenisz rzetelne dziennikarstwo jakościowe. Czytaj, oglądaj i słuchaj nas bez ograniczeń.

W subskrypcji otrzymujesz

  • Nieograniczony dostęp do:
    • wszystkich wydań on-line tygodnika „Gość Niedzielny”
    • wszystkich wydań on-line on-line magazynu „Gość Extra”
    • wszystkich wydań on-line magazynu „Historia Kościoła”
    • wszystkich wydań on-line miesięcznika „Mały Gość Niedzielny”
    • wszystkich płatnych treści publikowanych w portalu gosc.pl.
  • brak reklam na stronach;
  • Niespodzianki od redakcji.
Masz subskrypcję?
Kup wydanie papierowe lub najnowsze e-wydanie.