Media. „Gość Niedzielny” w październiku poprawił swoje wyniki sprzedaży (w stosunku do października 2007 r.) – wynika z najnowszych danych Związku Kontroli i Dystrybucji Prasy.
Rośnie sprzedaż „Gościa Niedzielnego”
Pierwsze miejsce pod względem ilości sprzedanych egzemplarzy zajmuje „Polityka”.
W październiku jej sprzedaż wynosiła 153 452 egz. i była o 5 proc. niższa od sprzedaży w październiku 2007 roku.
Na drugim miejscu znalazł się „Gość Niedzielny” ze sprzedażą na poziomie 139 551 egz.
Pismo to zanotowało wzrost o 3 proc. w stosunku do analogicznego miesiąca ubiegłego roku.
W październiku 19 proc. stracił „Newsweek Polska”, którego sprzedaż wyniosła 113 135 egz., co zapewniło mu trzecią pozycję.
Czwarty w tym zestawieniu „Wprost” stracił najwięcej, bo 20 proc. W październiku sprzedał 101 377 egz.
To dla nas sygnał, że cenisz rzetelne dziennikarstwo jakościowe. Czytaj, oglądaj i słuchaj nas bez ograniczeń.