"Gość Niedzielny" górą

Piotr Sudoł

|

05.01.2009 17:20 GN 01/2009

publikacja 05.01.2009 17:20

Media. „Gość Niedzielny” w październiku poprawił swoje wyniki sprzedaży (w stosunku do października 2007 r.) – wynika z najnowszych danych Związku Kontroli i Dystrybucji Prasy.

Rośnie sprzedaż „Gościa Niedzielnego” Rośnie sprzedaż „Gościa Niedzielnego”

Pierwsze miejsce pod względem ilości sprzedanych egzemplarzy zajmuje „Polityka”.

W październiku jej sprzedaż wynosiła 153 452 egz. i była o 5 proc. niższa od sprzedaży w październiku 2007 roku.

Na drugim miejscu znalazł się „Gość Niedzielny” ze sprzedażą na poziomie 139 551 egz.

Pismo to zanotowało wzrost o 3 proc. w stosunku do analogicznego miesiąca ubiegłego roku.

W październiku 19 proc. stracił „Newsweek Polska”, którego sprzedaż wyniosła 113 135 egz., co zapewniło mu trzecią pozycję.

Czwarty w tym zestawieniu „Wprost” stracił najwięcej, bo 20 proc. W październiku sprzedał 101 377 egz.

Dziękujemy, że z nami jesteś

To dla nas sygnał, że cenisz rzetelne dziennikarstwo jakościowe. Czytaj, oglądaj i słuchaj nas bez ograniczeń.

W subskrypcji otrzymujesz

  • Nieograniczony dostęp do:
    • wszystkich wydań on-line tygodnika „Gość Niedzielny”
    • wszystkich wydań on-line on-line magazynu „Gość Extra”
    • wszystkich wydań on-line magazynu „Historia Kościoła”
    • wszystkich wydań on-line miesięcznika „Mały Gość Niedzielny”
    • wszystkich płatnych treści publikowanych w portalu gosc.pl.
  • brak reklam na stronach;
  • Niespodzianki od redakcji.
Masz subskrypcję?
Kup wydanie papierowe lub najnowsze e-wydanie.