Nie lubimy hipermarketów

W Polsce

|

GN 14/2005

publikacja 05.04.2005 23:37

Gospodarka. Z badań przeprowadzonych przez firmę ACNielsen wynika, że Polacy najmniej chętnie kupują w super- i hipermarketach, w porównaniu z mieszkańcami innych państw Europy Środkowowschodniej

Nie lubimy hipermarketów Z badań wynika, że Polacy mniej chętnie niż inni Europejczycy kupują w hipermarketach fot. henryk przondziono

Wielu polskich konsumentów nadal chętnie robi zakupy w niewielkich sklepach osiedlowych. W naszym kraju w super- i hipermarketach kupuje 35 proc. klientów. W Czechach placówki handlowe tego typu odwiedza 70 proc. klientów, na Słowacji 69 proc., a na Węgrzech 56 proc. W latach 2000– 2004 liczba hipermarketów wzrosła w Polsce o 80 proc.

Dostępna jest część treści. Chcesz więcej? Zaloguj się i rozpocznij subskrypcję.
Kup wydanie papierowe lub najnowsze e-wydanie.