Polska bez reduty

Jakub Jałowiczor

|

GN48/2017

publikacja 30.11.2017 00:00

Polacy dużo mówią o poprawie wizerunku Polski. Niestety, mówią to głównie do Polaków.

Radosnych i dumnych ze swojej ojczyzny uczestników tegorocznego Marszu Niepodległości zachodnie media raczej nie pokazały. Radosnych i dumnych ze swojej ojczyzny uczestników tegorocznego Marszu Niepodległości zachodnie media raczej nie pokazały.
Tomasz Gołąb /Foto Gość

Faszyści i inni skrajnie prawicowi ekstremiści zbiorą się w sobotę w Warszawie na marszu, który stał się jednym z największych w Europie – a może i poza nią – spotkaniem nabierających coraz większej śmiałości białych suprematystów – napisała Vanessa Gera, warszawska korespondentka agencji AP. Tekst ukazał się 10 listopada, czyli jeszcze przed Marszem Niepodległości, i został przedrukowany przez popularne anglojęzyczne portale. Mimo to na pierwsze reakcje polskiej strony trzeba było czekać kilka dni. Kryzys wizerunkowy związany z ostatnim Marszem Niepodległości pokazał słabość starań o poprawę PR-u naszego kraju.

Do przewidzenia

Dostępne jest 8% treści. Chcesz więcej? Zaloguj się i rozpocznij subskrypcję.
Kup wydanie papierowe lub najnowsze e-wydanie.